آرشیو یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۵۸۹
حوادث
۱۹

کارگر پمپ بنزین با صحنه سازی، پول ها را سرقت کرده بود

زورگیری در پمپ بنزین پاسداران

کارمند یک پمپ بنزین در خیابان پاسداران تهران که به طراحی سرقتی ساختگی از پمپ بنزین محل کارش با همدستی یکی از سارقان سابقه دار اقدام کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، ساعت 4و 45 دقیقه روز بیست و دوم آذر امسال یک مورد زورگیری در پمپ بنزین خیابان پاسداران به 110 اعلام شد و پس از آن عوامل گشت پلیس به محل اعزام شدند.

پس از حضور عوامل انتظامی در این پمپ بنزین، فردی به ماموران گفت لحظاتی پیش مردی با خودروی سمند نقره ای پمپ بنزین را زیرنظر گرفته و هنگامی که کارگر پمپ بنزین برای گذاشتن پول ها در صندوق به دفتر مراجعه کرده، راننده سمند از پشت سر وارد شده و پس از زدن ضربه آجر به سر کارگر و بی هوش کردن وی، 90 میلیون ریال پول سرقت و از محل فرار کرده است.

با کسب این اطلاعات، پرونده ای با عنوان زورگیری تشکیل و برای بررسی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارسال شد. افسر پرونده پس از دیدن فیلم دوربین های پمپ بنزین، نسبت به سرقت مشکوک شده و کارگر پمپ بنزین را که به عنوان شاکی در کلانتری حضور داشت، برای تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس آگاهی احضار کرد.

در ادامه، شاکی اعتراف کرد سرقت صحنه سازی و ساختگی بوده و این کار را با همدستی فردی به نام مجید انجام داده است.

در این مرحله کارآگاهان به بررسی سوابق مجید پرداخته و متوجه شدند وی از سارقان سابقه دار است.

در ادامه طی قراری تلفنی میان سجاد، کارگر پمپ بنزین و مجید در شهرک اندیشه کرج، ماموران با تعقیب و مراقبت سرانجام روز بیست و سوم آذر مجید را در مخفیگاه دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهم 49 میلیون ریال پول نقد کشف و ضبط شد و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شدند.