آرشیو یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۵۸۹
ایران زمین
۱۵

ایران زمین

وعده گازرسانی به تمام روستاهای تالش

نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال از گازرسانی به تمام روستاهای تالش تا پایان امسال خبر داد.

محمود شکری افزود: تاکنون دسترسی روستاییان به خدمات عمومی به تاخیر افتاده است.

وی تحریم اقتصادی را بزرگ ترین مانع در اجرای طر ح های عمرانی و آبادی نامید و ابراز کرد: اکنون کمبود لوله های گاز بزرگ ترین مشکل در امر گازرسانی است.

وی درباره شرایط کشاورزی شهرستان اذعان کرد: امسال به لحاظ کودرسانی نسبت به سال گذشته جلوتر هستیم و کشاورزان با مشکلات کمتری مواجه هستند.

شکری با اشاره به این که اقتصاد تالش بر پایه کشاورزی است، تصریح کرد: عمده فعالیت های مردم تالش، کار در مزارع برنج، باغ های مرکبات و زنبورداری و دامداری و شیلات است که زمینه های رشد آنها هرچه سریع تر باید بهبود یابد تا مردم با انگیزه بیشتری به کار ادامه دهند./ فارس

گرایش دانش آموزان دبیرستانی قشم به قاچاق سوخت

امام جمعه قشم گفت: گرایش و نگرش جوانان این شهرستان و بویژه دانش آموزان دبیرستانی به پدیده قاچاق سوخت به عنوان یک راه درآمد، از ابعاد اجتماعی نگران کننده است.

احمد حسن زاده افزود: این جای بسی نگرانی دارد که جوانان روستایی و بویژه دبیرستانی ها در این شهرستان، راه قاچاق را به عنوان یک راه درآمدی ببینند و به این امر مبادرت ورزند. وی گفت: این امر قابل قبول نیست که هر روزه عده کثیری از خودروهای حامل سوخت در جاده های شهرستان بدون این که کسی مانع آنها شود، رفت و آمد کنند. / فارس