آرشیو سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۵۹۱
حوادث
۱۹

سکانس آخر سرقت، بازداشت دزد عروسک ها بود

سارقی که از یک خودرو حدود شش میلیون تومان عروسک و اسباب بازی سرقت کرده و نیمی از آن را فروخته بود، دستگیر شد.

سرهنگ عطاء الله خالقی، رئیس کلانتری 124 قلهک با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده قلهک گفت: دو روز پیش یکی از شهروندان تهرانی به ماموران این کلانتری مراجعه و عنوان کرد که سارق یا سارقان از خودروی وانت وی، حدود شش میلیون تومان عروسک و اسباب بازی را سرقت کرده اند.

وی افزود: با تشکیل پرونده ای در این زمینه، تیم های تجسس کلانتری برای دستگیری متهم یا متهمان وارد عمل شدند تا این که در بررسی فیلم یک دوربین مداربسته که در همان محل نصب شده بود، چهره متهم شناسایی شد.

سرهنگ خالقی خاطرنشان کرد: با شناسایی متهم، تیم های عملیاتی، مناطقی را که امکان حضور سارق وجود داشت، زیر نظر گرفتند.

کلانتر 124 قلهک تصریح کرد: از آنجا که امکان داشت این سارق اسباب بازی ها و عروسک های مسروقه را در محلی دیگر به فروش برساند، ماموران تمام فروشگاه های اسباب بازی این محدوده را تحت نظر قرار دادند تا این که موفق شدند این سارق را در فروشگاهی در خیابان دولت شناسایی و او را در حال فروش 84 بسته اسباب بازی و عروسک به ارزش سه میلیون تومان بازداشت کنند.

به گفته وی، متهم با انتقال به کلانتری، در بازجویی به سرقت عروسک ها و اسباب بازی ها و فروش بیش از نیمی از آنها اعتراف کرد که در این زمینه پرونده تکمیل و متهم که سابقه زندان، توزیع مواد مخدر و سرقت در پرونده اش موجود بود، به دادسرا منتقل شد.