آرشیو چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۵۹۲
حوادث
۱۹

مرد آزارگر سایه به سایه در تعقیب دختر جوان بود

مرد غریبه ای که با تعقیب یک دختر جوان در غرب تهران، به او حمله کرده و پس از آزار و اذیت، وی را در محله ای متروک رها کرده بود، تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

به گزارش جام جم، چند روز پیش دختر نوزده ساله ای با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، علیه مرد شروری به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

شاکی گفت: شب حادثه پس از پیاده شدن از متروی ایستگاه صادقیه، پیاده به سمت منزلمان راه افتادم که در میانه راه احساس کردم کسی تعقیبم می کند. پس از دقایقی به عقب برگشتم تا ببینم چه کسی در تعقیبم است که ناگهان مردی را دیدم که یکباره در میان شمشادهای خیابان پنهان شد.

شاکی اضافه کرد: در حالی که خیلی ترسیده بودم بسرعت خودم را به محله بعدی رساندم اما هر چه منتظر شدم، خبری از خودروی عبوری نبود و بناچار پیاده ادامه مسیر دادم اما باز هم همان مرد در تعقیبم بود.

حمله مرد ناشناس به دختر جوان

شاکی یادآور شد: تصمیم گرفتم زنگ در خانه ای را به صدا درآورم و از صاحبخانه کمک بخواهم که همان موقع مرد غریبه ای که در تعقیبم بود، از پشت سر به من حمله کرد. مرد مهاجم چاقویی را زیر گلویم گذاشت و دهانم را هم گرفت تا نتوانم فریاد بزنم.

شاکی اضافه کرد: مرد مهاجم مرا کشان کشان از میان شمشادها به محل متروکه پایین شمشادها برد. او بدون توجه به التماس های من، با چاقو تهدید می کرد مرا خواهد کشت. با التماس از مرد مهاجم خواستم پول و گوشی تلفن همراهم را بگیرد اما به من آسیبی نرساند اما بی فایده بود.

دام شیطانی متهم برای دختر بی دفاع

وی یادآور شد: مرد مهاجم بشدت کتکم زد و سپس با زور و تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و در همان محل متروکه رهایم کرد. بسختی خود را به خیابان اصلی رساندم و با کمک رهگذران نجات یافتم.

در پی این شکایت، پرونده در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و با اطلاعاتی که شاکی در اختیار ماموران قرار داد، چهره نگاری رایانه ای از متهم فراری انجام و تحقیقات گسترده برای دستگیری آزارگر فراری آغاز شد. با تشکیل یک تیم ویژه در اداره 16 پلیس آگاهی تهران و بررسی سرنخ​ها تحقیق در این زمینه ادامه دارد.