آرشیو پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۵۹۳
سیاسی
۲

هشدار جامعه روحانیت مبارز به حرکات تفرقه انگیز در جریان اصولگرایی

جامعه روحانیت مبارز ضمن تاکید بر همگرایی و تفاهم عملی اصولگرایان، نسبت به هر گونه حرکت تفرقه افکنانه هشدار داد و تصریح کرد: حضور اصولگرایان در صحنه انتخابات باید به صورت متحد باشد.

به گزارش فارس، به دنبال جلسه جامعه روحانیت مبارز که با حضور اعضا و به ریاست آیت الله مهدوی کنی تشکیل شد، این جامعه با صدور بیانیه ای افزود با توجه به فضای سیاسی و کینه ورزی دشمنان و نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، انتظار می رود که همه فعالان سیاسی و اجتماعی و بخصوص مدیران و مسئولان و چهره های سرشناس از طرح مطالب اختلاف انگیز و مشکل ساز برای جامعه پرهیز کنند.

این بیانیه با اشاره به این که مسائل مهم مملکت و تاثیرگذار در زندگی مردم باید تابع سیاست های کلی و به صورت اجماعی و توافقی در جامعه بیان شود، خاطرنشان کرد: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری، مدیران و تریبون داران نباید فضای سیاسی و اقتصادی را متشنج کرده و اجازه دهند مردم بیش از این خسارت و تاوان این رفتار را بپردازند.

جامعه روحانیت ضمن تجلیل از حضور هوشمندانه و مسئولیت شناسانه ملت ایران در حماسه 9 دی بر ادامه این حرکت تاکید کرد و خواستار حضور همه نخبگان و صاحب نظران و فعالان سیاسی در بررسی ابعاد و آثار این حرکت عظیم ملی و نهادینه کردن این باور و تلاش عمیق شد.