آرشیو پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۵۹۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

توجه ویژه تلویزیون به جوانان

معاون تلویزیون رسانه ملی در مراسم قدردانی از مجموعه تلویزیونی «تکیه بر باد» اعتماد تلویزیون به جوانان در عرصه های مختلف مدیریتی و برنامه سازی را رویکرد اصلی این رسانه ذکر کرد.

به گزارش روابط عمومی تلویزیون علی دارابی با تاکید بر جوانگرایی در تلویزیون تصریح کرد: در این مجموعه دو نسل پیشکسوت و جوان در کنار هم آثار جذاب و باورپذیر تولید می کنند.

دارابی رضایتمندی بالای مخاطب از «تکیه بر باد» را براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، از دیگر ویژگی های سریال برشمرد و گفت: تکیه بر باد، داستان تقابل ها، تضادها و کشمکش های خیر و شر و هنجار و ناهنجار بود که با هنرمندی کارگردان و بازی خوب نقش آفرینان پیشکسوت و جوان آن تماشایی شد.

دارابی با تاکید بر این که قدردانی از برخی مجموعه های تلویزیونی به معنای نادیده گرفتن خدمات و زحمات دیگر تولیدکنندگان آثار در تلویزیون نیست، گفت: ما از آثاری که به استانداردهای تولید نزدیک تر است و می تواند برای سایر تولیدکنندگان الگو باشد، قدردانی می کنیم.

دارابی ضرباهنگ کند داستان سریال، باورپذیری نقش های منفی بیش از قهرمانان داستان و کم توجهی «تکیه برباد» به نقش مثبت را مورد نقد قرار داد.

معاون تلویزیون در سخنان خود با اشاره به پخش آزمایشی شبکه تماشا، از آغاز به کار رسمی این شبکه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با فعالیت این شبکه که پخش سریال های تلویزیونی را در دستور کار خواهد داشت، فرصت بی نظیری برای مخاطبان با هدف تماشای مجموعه های تلویزیونی فراهم می شود.

مهدی فخیم زاده، کارگردان و بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما نیز از توجه ویژه معاونت تلویزیون به جوانان در تولید آثار تلویزیونی قدردانی کرد و حضور موثر و مستمر مسئولان شبکه تهران در روند تولید این مجموعه تلویزیونی را ستود.

در این مراسم از مسعود احمدی افزادی، مدیر سابق شبکه تهران، محمدرضا معصوم زادگان (مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما) حمیدرضا مهدوی (تهیه کننده)، محمود معظمی (کارگردان)، عباس نعمتی، طلامعتضدی و محمد محمود سلطانی (نویسندگان)، مهدی فخیم زاده، فرامرز قریبیان، افسانه پاکرو، اشکان خطیبی، شهرام عبدلی، محمد عمرانی، سعید رضایی و فلور نظری (بازیگران)، محمد اصفهانی (خواننده) و دیگر عوامل سریال «تکیه بر باد» قدردانی شد.