آرشیو سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۶۰۲
حوادث
۲۳

بساط زن فالگیر برچیده شد

ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان، زنی را که با فالگیری و دعانویسی از مردم کلاهبرداری می کرد در اصفهان شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ میرعباس صوفی وند، رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان بااعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر این که زنی در یکی از شهرک های حاشیه شهر اصفهان با فالگیری و دعانویسی، پول های کلان از طعمه های خود دریافت می کند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد زنی به نام مهناز با همکاری فرد دیگری با فالگیری، دعانویسی و مشاوره در زمینه حل مشکلات، طلاق، بخت گشایی و ازدواج پول های کلانی دریافت می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضایی وارد منزل متهم شده واو و همدستش را دستگیر و از خانه متهم 47 جلد کتاب و جزوه در زمینه دعانویسی و فالگیری، یک عدد طلسم کاغذی و یک دستگاه لپ تاپ حاوی اطلاعات افراد مراجعه کننده کشف و ضبط کردند.

سرهنگ صوفی وند با بیان این که این زن علاوه بر این مدعی و مروج عرفان های کاذب نیز بود خاطرنشان کرد: در این رابطه هر دو متهم دستگیر شده همراه پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.این مقام انتظامی از مالباختگان و مراجعه کنندگانی که طعمه این زن حیله گر شده اند، خواست برای طرح شکایت و تکمیل پرونده متهمان به محل پلیس امنیت عمومی استان در خیابان رودکی شهر اصفهان مراجعه یا با شماره تلفن 110 تماس بگیرند.