آرشیو یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱، شماره ۲۵۹۱
حوادث
۱۴

حوادث بدون تیتر

مهر| محمود خدادوست، رییس مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی کشور از مرگ 8500 شهروند در 11 سال گذشته بر اثر مسمومیت گاز منواکسید کربن خبر داد.

ایسنا| سردار حیدر عباسی فرمانده نیروی انتظامی بوشهر از دستگیری عضو اصلی باند سه نفره یی خبر داد که با انواع سلاح گرم و سرد به سرقت از قربانیان می پرداختند.

ایسنا| رییس کل دادگستری مازندران از اجرای حکم بیش از 46 هزار پرونده کیفری در مازندران طی 8 ماه امسال خبر داد. حجت الاسلام حسین طالبی گفت: طی این مدت 90 هزار فقره پرونده جزایی در دادسراهای استان بررسی و تعداد 129 هزار و 170 فقره پرونده نیز رسیدگی شد.

اعتماد| حادثه انفجار پنج شنبه گذشته در ساختمان شماره 2 شهرداری اهواز در منطقه کمپلو با مصدومیت 4 تن ختم به خیر شد. محمدرضا آملازاده، مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت علت وقوع این حادثه را انفجار گاز عنوان کرد و گفت: با ورود موج سرما به کشور و استفاده زیاد از بخاری در استان خوزستان احتمال بروز این حوادث بیش از پیش می شود. بر اثر این انفجار، دفتر فنی شهرداری منطقه اهواز به طور کامل تخریب شد. همچنین منصور کتانباف، شهر دار اهواز نیز در این رابطه گفت: نشت گاز از لوله های فرسوده ساختمان فنی شهرداری منطقه 2 عامل وقوع انفجار در این ساختمان بوده است.