آرشیو یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱، شماره ۲۵۹۱
ورزشی
۱۵

بین الملل

«ال کلاسیکوی جزیره» عنوانی است که روزنامه های انگلیسی برای اشاره به بازی حساس لیورپول و منچستریونایتد، دو تیم پرافتخار جزیره، استفاده می کنند. ال کلاسیکوی جدید لیگ برتر امروز ساعت 17 در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می شود.

مسی: توپ طلادغدغه ام نیست اما دوست دارم باز هم به آن برسم

«سرالکس فرگوسن» سرمربی منچستریونایتد بالاتر از مربیان بنامی چون «ژوزه مورینیو» و «آرسن ونگر» با 180 امتیاز به عنوان برترین مربی قرن بیست و یکم انتخاب شد. در این فهرست از فوتبال ایران فقط یک نام به چشم می خورد و آن هم نام منصور ابراهیم زاده، مربی پیشین ذوب آهن و حال حاضر نفت تهران است که در رده یکصد و هفتادم قرار دارد.

رییس باشگاه ماخاچ کالا: پیوستن بکام به آنژی بی معنا ست

کنفدراسیون بسکتبال آسیا میزبانی را از لبنان گرفت/ فیلیپین میزبان جدید جام ملت ها/ رقابت های جام ملت های آسیا، انتخابی جام جهانی 2014 بارسلونا است و سه تیم نخست آسیا جواز حضور در این رقابت ها را به دست خواهند آورد. / رقابت های کاپ آسیا در سال 2013 نیز از 23 تا 31 شهریور در اردن برگزار خواهد شد. ایران نیز در اوایل مهر سال آینده میزبان قهرمانی نوجوانان آسیا است.

بنزما: انتظارهای بالاو فشار زیاد در رئال مادرید کمکم می کنند

مسوولان باشگاه میلان با ارائه پیشنهادی 24 میلیون پوندی خواهان به خدمت گرفتن «ماریو بالوتلی» از منچسترسیتی شدند. این در حالی است که «سیلویو برلوسکونی» به تازگی از «بالوتلی» به عنوان «سیب خراب» یاد کرده بود و گفته بود این بازیکن در رختکن میلان، دیگر بازیکنان را خراب خواهد کرد.

مانچینی: خبرهای فروش بالوتلی دروغ هستند/ خوشحالم که او در تیم ما است.

فان پرسی، مهاجم منچستریونایتد به عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر لیگ انگلیس انتخاب شد.

دل بوسکه: به تفکرات رادیکال توجه بیشتری می شود: اگر نرمال باشی، مورد توجه نیستی.

مالک متمول چلسی قصد دارد با 22 میلیون یورو در سال پپ گوآردیولارا به لندن ببرد. در حال حاضر ژوزه مورینیو با 3/15 میلیون یورو دستمزد در سال گران ترین مربی جهان است که تقریبا هفت میلیون یورو از رقم پیشنهادی آبراموویچ به گوآردیولاکمتر است. قرارداد رافائل بنیتس با چلسی که به صورت موقت بسته شده است در تابستان به پایان می رسد. پپ گوآردیولانیز بارها اعلام کرده است که قصد دارد، در تابستان به فوتبال بازگردد.