آرشیو دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۶۰۶
حوادث
۱۹

حمله اوباش به آمبولانس اورژانس

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از حمله اراذل و اوباش به یکی از آمبولانس های مرکز اورژانس پایتخت هنگام امدادرسانی به یک جوان مست خبر داد.

حسن عباسی در گفت و گو با ایسنا، گفت: ساعت 22 و 4 دقیقه روز شنبه عوامل اورژانس برای امدادرسانی به یک جوان هجده ساله که در یکی از پارک های خیابان 17 شهریور در پی مصرف الکل مسموم شده بود، اعزام شدند.

وی ادامه داد: تکنیسین های اورژانس هنگام امدادرسانی و مداوای جوان حادثه دیده، متوجه شدند تعدادی از اراذل و اوباش به آمبولانس اورژانس حمله و دستگاه ها و تجهیزات آن را سرقت کردند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطرنشان کرد: در این هنگام یکی از تکنیسین ها با تعقیب یکی از سارقان، وی را دستگیر و به آمبولانس منتقل می کند و همراهان این سارق نیز قصد آزادکردن متهم را داشتند که تکنیسین های اورژانس بسرعت وی را به کلانتری محل منتقل کردند.

عباسی با بیان این که با اقدامات ماموران کلانتری، تعدادی از دستگاه های به سرقت رفته آمبولانس از سوی متهمان بازپس داده شد، تصریح کرد: با این حال برخی تجهیزات نظیر کپسول آتش نشانی، کپسول اکسیژن و لوازم امدادی طبق آخرین اطلاعات تاکنون پس داده نشده است.

عباسی همچنین درباره احتمال عمدی بودن این حادثه و ارتباط آن با پسر هجده ساله گفت: این موضوع در دست بررسی است.