آرشیو سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۶۰۷
صفحه اول
۱

بازداشت طلافروشی که طلامی دزدید

طلافروشی که با همدستی دوستش، از منازل طلامی دزدید و آنها را در مغازه اش می فروخت، از سوی ماموران انتظامی کرج دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایوب احمدی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اعلام این خبر گفت: ساعت 22 نوزدهم دی ماه شهروندی از یک مجتمع مسکونی در فردیس با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و از وجود سارق یا سارقانی در منزل همسایه خود خبر داد که بلافاصله ماموران کلانتری 23 فردیس کرج به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با ورود به مجتمع مسکونی، سارق را در حال حمل اموال مسروقه در پله های ساختمان دستگیر و از وی سه سکه طلا، پنج جفت گوشواره، دو انگشتر، شش النگو و چهار گردنبند طلاو تعدادی لوازم منزل کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده به نام رضا پس از انتقال به کلانتری به 38 فقره سرقت منزل در فردیس و اهری با همدستی دوستش اعتراف و عنوان کرده با توجه به این که همدست سارقش مغازه طلافروشی دارد، طلاو زیورآلات مسروقه را در مغازه وی به مشتریان فروخته و او نیز اموال مسروقه دیگر را در منزلش نگهداری کرده و به فروش می رساند.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: پس از اظهارات متهم، ماموران با هماهنگی قضایی منزلش را بازرسی و 39 قلم انواع لوازم منزل کم حجم و باارزش را کشف کردند.

جانشین پلیس کرج افزود: در ادامه، همدستش نیز در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی از متهمان، مشخص شد بیشتر سرقت ها را ساعت 6 تا10 شب انجام داده اند؛ به طوری که با اطمینان از این که کسی در منزل نیست، از طریق پنجره یا بالکن وارد شده و لوازم کم حجم و باارزش و طلاسرقت کرده اند.

وی یادآور شد: با پیگیری ماموران کلانتری 23 فردیس تاکنون 28 نفر از مالباختگان، اموال خود را شناسایی کرده اند و تلاش ها برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.