آرشیو دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۳۶۱۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

داوری ها در جشنواره جام جم عادلانه است

سعید مقیسه، دبیر بخش مسابقات و سرگرمی دومین جشنواره جام جم گفت: تلاش کرده ایم با توجه به جزئیات برنامه ها و انتخاب متبحرترین داوران، آثار این بخش را عادلانه قضاوت کنیم.

مقیسه درباره بخش مسابقات و سرگرمی به ستاد خبری جشنواره گفت: حدود 60 اثر از شبکه های مختلف تلویزیون برای بخش مسابقات و سرگرمی به دبیرخانه این بخش ارسال شده است. وی تاکید کرد: یکی از اهداف جشنواره جام جم این است که معیارهای یک برنامه خوب تبیین شود و مورد الگوی دیگر برنامه سازان قرار بگیرد.

عباس رافعی، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده تلویزیون هم درباره تاثیرات برگزاری جشنواره جام جم گفت: معمولاهنرمند وقتی کارش مورد قضاوت و داوری قرار می گیرد، سعی می کند در کارهای بعدی اش نتایج قضاوت و داوری را در جهت بهبود کارش استفاده کند.وی ادامه داد: اگر در جشنواره جام جم نشست های تخصصی در کنار نمایش فیلم ها برگزار شود، در جهت رشد و ارتقای کیفی برنامه ها، قطعا گام خوبی برخواهد داشت. این کارگردان اشاره کرد: جشنواره جام جم در دومین سال برگزاری اش توانسته رقابتی سازنده بین برنامه سازان ایجاد کند که باعث ارتقای کیفیت آثار می شود. ازسوی دیگر معتقدم اگر عدالت در انتخاب فیلم ها و داوری ها وجود داشته باشد، می توانیم به نتایج مثبت این جشنواره امیدوار باشیم.