آرشیو دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۳۶۱۲
جامعه
۱۷
حق با شماست

وام بازنشستگان پرداخت نمی شود

محسنی از ساوه: ای کاش به جای افزایش میزان یارانه های نقدی، کاری صورت می گرفت که شرکت ها حقوق کارمندان خود را پرداخت کنند.

یک شهروند: از مسئولان ذی ربط می خواهیم تسهیلات و امتیازهایی که افراد عادی جامعه برخوردار هستند، برای کسانی که نتوانسته اند به هر دلیل به خدمت سربازی بروند، در نظر گیرند.

عظیمی از تهران: روزهای پنجشنبه طرح زوج و فرد تا ساعت 13 برقرار است، پس چرا مرا در این روز که طرح از در منازل نیز بود در ساعت 14جریمه کردند. آیا این کار قانونی است؟

محمدی از قم: اگر قیمت بنزین و دیگر حامل های انرژی به این صورت افزایش قیمت داشته باشد، دیگر نمی توان در این جامعه زندگی کرد.

ناصح از بندرانزلی: چرا بخش های خبری شبکه باران، قیمت طلاو سکه را دیگر اعلام نمی کند؟

معبودی از کرج: در مسکن مهر فرهنگیان با 11میلیون تومان ثبت نام کردیم و حال که آن را تحویل داده اند، نه از وسایل گرمایشی و نه کابینت و پارکینگ و انباری خبری هست و نه از آسانسور و می گویند برای برخورداری از آنها باید حدود 20 میلیون تومان دیگر بپردازیم.

شهرامی از ساری: بازنشسته تامین اجتماعی هستم که برای دریافت وام اعلامی از طرف سازمان به بانک پرداخت کننده حقوق خود مراجعه کردم که گفتند چنین دستورالعملی برای ما صادر نشده است. چرا؟