آرشیو دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۳۶۱۲
ورزش
۱۳

قهرمان لرستانی در پیچ و خم مشکل استخدام

سیاوش سپهوند، یکی از سریع ترین مردان ایران طی سال های اخیر است. این دونده تحصیلکرده خرم آبادی که 9 سال برای تیم های طراز اول لیگ برتری کشور نظیر نفت تهران، سایپا، ذوب آهن و دانشگاه آزاد دویده و مدال آوری کرده، مدت هاست دیگر در پیست های دوومیدانی ایران نمی دود!

وقتی در این مورد از خود سپهوند پرسیدیم، پاسخ خوشحال کننده ای برایمان نداشت و به ما گفت: پس از عمل جراحی روی زانوی خود و خانه نشینی هشت ماهه و به دنبال کم مهری فدراسیون و هیات دوومیدانی، با ورزش قهرمانی خداحافظی کردم و تصمیم به فعالیت در اداره کل ورزش و جوانان گرفتم.

سپهوند ادامه داد: حتی 14 ماه پیش حکم و مجوز استخدام خود در اداره کل لرستان را از حوزه مدیریت توسعه و نیروی انسانی استانداری دریافت کردم ولی همچنان بیکار مانده و منتظر ترتیب اثر دادن به این دستورالعمل هستم و این در حالی است که مشاهده می کنم افرادی ناآشنا با ورزش، مشاغل مختلف ورزشی را تصدی می کنند. دارنده چند مدال دوی 110 متر با مانع ایران که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی تربیت بدنی و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد این رشته است تمام امکانات محدود دوومیدانی ایران را در انحصار دو تا سه دونده شاخص کشورمان ذکر و آرزو کرد با مساعدت استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، مشکلش حل شود تا بتواند ماحصل سال ها تجربه و دانش اندوزی خود را در اختیار جوانان لرستانی قرار دهد.