آرشیو دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۳۶۱۲
ایران زمین
۱۵

خیابان حافظیه شیراز، پیاده رو می شود

عبور و مرور خودروها از خیابان حافظیه بزودی حذف می شود و این محدوده فقط به محل عبور عابران پیاده اختصاص می یابد تا به این وسیله آرامگاه خواجه اهل راز آرام بخش بازدیدکنندگان باشد.

به گزارش مهر، دبیر شورای ترافیک شیراز در این باره گفت: با توجه به اجرای فاز دوم سنگفرش حافظیه، آسفالت این محدوده برداشته می شود و بزودی شهرداری درمورد مسیر جایگزین تعیین شده برای عبور خودروها اطلاع رسانی خواهد کرد.

حمیدرضا اسماعیلی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بربارندگی های بسیار زیاد در اسفند امسال بیان کرد: آماده شدن فاز دوم این طرح قبل از ایام نوروز ضروری است که در این راستا قسمتی که تا آن ایام به اتمام می رسد مشخص و فقط در آن محدوده کار انجام می شود.

وی یادآور شد: مناطق تاریخی شیراز و اطراف میراث فرهنگی مانند حافظیه توانایی زیادی دارد که باید در از بین بردن مشکلات آنها سعی کرد.

وی درخصوص مشکل سنگفرش​ها اضافه کرد: نوعی سیمان برای پوشش شکاف سنگفرش ها درخواست شده که بزودی مشکل عبور عابر پیاده حل می شود.

دبیر شورای ترافیک شیراز گفت: فرآیند سنجش سرعت و ثبت تخلفات رانندگی از طریق دوربین در مسیر چمران آغاز شده و حذف سرعت گیرها از سطح بلوار نباید باعث افزایش سرعت شهروندان شود.