آرشیو چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۳۶۱۹
جهان
۶
گزارش

معاون مالکی در عراق استعفا کرد

به نظر می رسد بحران داخلی عراق در حال پیچیده تر شدن باشد و گروه های مخالف دولت درصدد مانع تراشی بیشتر در مقابل نوری مالکی هستند. خبرهای منتشر شده از نشست مخالفان دولت در خانه ایاد علاوی و نتایج این نشست را می توان تازه ترین اقدام این گروه ها و افراد قلمداد کرد.

به گزارش فارس، در پی نشست دوشنبه شب سران فهرست العراقیه در منزل ایاد علاوی رهبر این فهرست، صالح المطلک معاون نخست وزیر عراق استعفا کرد.

رعد الدهلکی، نماینده پارلمانی این فهرست اعلام کرد: سران العراقیه در منزل ایاد علاوی با حضور اسامه النجیفی رئیس پارلمان، رافع العیساوی وزیر دارایی و تعداد دیگری از نمایندگان پارلمانی این فهرست جمع شدند و درباره جدیدترین تحولات عراق بویژه حوادث فلوجه و کشته شدن چند نفر در آن گفت وگو کردند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.