آرشیو سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۳۶۲۹
حوادث
۱۹

این حادثه در پی یک مشاجره لفظی رقم خورد

تفریح دوستانه به جنایت ختم شد

هشت جوان که برای تفریح به ویلایی در حومه مشهد در استان خراسان رضوی رفته بودند، پس از شرب خمر با هم درگیر شدند و یکی از آنها به قتل رسید.

عامل جنایت که یکی از دوستان مقتول بود، همراه شش نفر دیگر که در این درگیری مرگبار شرکت داشتند، همگی از سوی پلیس دستگیر شدند. به گزارش جام جم، قاضی موحدی راد، رئیس شعبه 805 مجتمع قدوسی مشهد در این باره گفت: شامگاه بیستم بهمن امسال دو جوان، یکی از دوستان خود را که بر اثر ضربه چاقو زخمی شده بود، به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل کردند، اما با وجود تلاش پزشکان، مرد جوان به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شد. وی افزود: در پی مرگ این جوان، موضوع به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش و با حضور ماموران انتظامی در محل و هماهنگی قضایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

شاهدان حادثه از درگیری شبانه گفتند

با شروع تحقیقات، دو جوان که از دوستان مقتول بودند، بازداشت و به مرکز پلیس منتقل شدند و به ماموران گفتند آنها همراه مقتول و پنج نفر دیگر از دوستانشان که متواری شده اند برای تفریح به ویلایی در حومه شهر رفته بودند که پس از شرب خمر میان آنها مشاجره لفظی پیش آمده و یکی از آنها عامل جنایت با مقتول درگیر و با زدن چاقو به وی، متواری شده است. ماموران انتظامی با اطلاعاتی که از دوستان مقتول به دست آوردند، برای دستگیری عامل جنایت و دیگر شرکت کنندگان در این نزاع وارد عمل شدند تا این که در پی عملیات جداگانه، هر پنج نفر را دستگیر کردند.

دستگیری متهم و همدستانش

وی گفت: در تحقیق از این افراد معلوم شد یکی از آنها عامل جنایت بوده است که وی اعتراف کرد شب حادثه در ویلاپس از شرب خمر، میان او و دوستانش مشاجره پیش آمده و او با چاقو یکی از دوستانش را به قتل رسانده است. بنا بر این گزارش، در پی اعتراف عامل جنایت، برای وی به اتهام قتل قرار بازداشت موقت و برای شش متهم دیگر پرونده هم به اتهام شرکت در نزاع دسته جمعی، قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.