آرشیو شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۳۶۳۲
ورزش
۱۸

گل محمدی: بازی با سپاهان انتقامی است

سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی حساس تیمش با سپاهان، آن را یک جدال انتقامی قلمداد کرد و گفت: نمی خواهم از قبل نتیجه را پیش بینی کنم، اما مثل همه بازی ها برای سه امتیاز به میدان می رویم و به تلاش خود برای رسیدن به جایگاهی بهتر در لیگ ادامه می دهیم.

گل محمدی که با فارس صحبت می کرد، پاسخ به این پرسش که آیا این بازی برای شما شش امتیازی است یا خیر، گفت: بدون هیچ حرف و حدیثی همه بازی ها حکم فینال را دارد. باید خودمان را به بالای جدول نزدیک تر کنیم. برای ما بالاو پایین جدول ندارد. با هر تیمی که به میدان برویم باید به برد فکر کنیم که اگر از این هدف دور شویم به مشکل می خوریم. او در خصوص قهر کریم باقری از پرسپولیس نیز گفت: شما کریم را دیده اید. در تمرین روز پنجشنبه هم حاضر شد، چه قهری و چه حرفی؟ ایشان برای ما هیچ شرطی نگذاشته است و شما هم این موضوعات را که چندان درست نیست، زیاد دنبال نکنید.گل محمدی در پایان در خصوص وینگو بگوویچ از هرگونه اظهار نظری خودداری کرد.

جدایی بگوویچ

غیبت وینگو بگوویچ در تمرینات چند روز گذشته پرسپولیس اخبار متعددی را درباره این مربی بر سر زبان ها انداخت. البته مربی کروات پیش از این اعلام کرد که یک هفته برای پیگیری کارهای مالیاتی اش به تمرین پرسپولیس نمی رود؛ اما پس از این که او در تمرین دیروز پرسپولیس با برخی قرمزپوشان خداحافظی کرد، مشخص شد که بگوویچ بنا بر دلایلی از جمع کادر فنی بزرگسالان این تیم جدا خواهد شد. پرسپولیسی ها قصد دارند برای او پست جدیدی را در باشگاه یا در تیم های پایه در نظر بگیرند.

ادامه غیبت مهدوی کیا

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد مصدومیت کهنه مهدی مهدوی کیا از ناحیه دیسک کمر باعث شد این بازیکن به استراحت و فیزیوتراپی بیشتر نیاز داشته باشد، به همین دلیل، او نمی تواند در بازی با سپاهان به میدان برود. چشمه سری در مورد آخرین شرایط علی کریمی هم گفت: بهبودی این بازیکن رو به پیشرفت بوده و خوشبختانه دردی ندارد. البته مراحل درمان وی باید طبق برنامه به پایان برسد و اگر در اتمام این مرحله دردی را احساس نکرد، تمرینات پا به توپ را آغاز می کند.