آرشیو چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۳۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

این سریال داستان پسر بچه ای را بازگو می کند که تصمیم دارد به روشی خاص به پدرش کمک کند

«خروس» به روایت سعید آقاخانی

مجموعه تلویزیونی «خروس» به تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی و کارگردانی سعید آقاخانی در یک پیتزافروشی کلید خورد.یوسف تیموری در این سریال نقش کارگر پیتزافروشی را بازی می کند.

در سریال «خروس» که برای پخش از شبکه دو تولید می شود، حمید لولایی، جواد رضویان، کریم اکبری مبارکه، مرضیه صدرایی، سپند امیرسلیمانی، مهسا کریم زاده، ملیکا شریفی نیا، دانیال معصومی، سیروس میمنت، بهشاد شریفی، حمید لیقوانی، کریم قربانی، عاطفه قربانی، عزت الله مهرآوران، بیتا خردمند، اصغر حیدری، سادیا جلالی پور، ابراهیم شفیعی، داوود مقدادی و علیرضا درویش هم نقش آفرینی می کنند.

علیرضا ابراهیمی دلیجانی، تهیه کننده سریال تلویزیونی خروس به جام جم گفت: هم اکنون گروه در لوکیشن پیتزافروشی مستقر است. در این لوکیشن جواد رضویان و یوسف تیموری بازی می کنند. یوسف تیموری نقش کامران را به عهده دارد و در این پیتزافروشی کار می کند.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا تصویربرداری تا ایام نوروز طول می کشد، توضیح داد: همه عوامل با انرژی مشغول کار هستند و بعید می دانم تصویربرداری قبل از نوروز به پایان برسد.

این تهیه کننده درباره نقش بازیگران این سریال گفت: حمید لولایی نقش یک بازیگر سوپراستار را در خروس بازی می کند. جواد رضویان نقش اسماعیل را به عهده دارد که به اسی معروف است، ملیکا شریفی نیا هم نقش ستاره را به عهده دارد و سپند امیرسلیمانی بازیگر نقش ناصر است.

سریال خروس که در گونه کمدی ساخته می شود، درباره پدر یک خانواده است که دچار مشکل غیرمنتظره ای می شود. این مشکل خانواده را به تکاپو می اندازد و پسر خانواده با همفکری دوستانش تلاش می کند چاره ای برای رفع این مشکل بیندیشد. در نقشه بچه ها، مغز متفکر یک خروس است. فیلمنامه این سریال را مصطفی کیایی نوشته و امیر معقولی و فرشید احمدی تصویربرداری و صدابرداری این سریال را به عهده دارند. خروس به سفارش گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو تولید می شود.

دیگر عوامل سازنده این سریال عبارتند از: مجری طرح: علیرضا نجف زاده، طراح گریم: زهره سیه پوش، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، برنامه ریز: ایمان غیرتمند، جانشین تولید: محمود مقدسی، دستیار یک کارگردان: مصطفی تنابنده، تدوین: امین عابدی، آهنگساز: رضا خسروی، مدیر تدارکات: مهدی رجبی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی و تصویربردار پشت صحنه: علی حمدخدا.