آرشیو چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۳۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

این2 تله فیلم با موضوع خانوادگی، به احتمال زیاد نوروز 92 از تلویزیون پخش می شود

دونده و بهشت موازی در سیما فیلم

تصویربرداری فیلم های تلویزیونی «دونده» به کارگردانی اصغر هاشمی و «بهشت موازی» به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد آغاز شد. این فیلم ها به سفارش مرکز سیمافیلم تولید می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز سیما فیلم، فیلمنامه دونده را گیتی صفرزاده نوشته است. این فیلم درباره مردی بسیار خانواده دوست است که پس از گذشت سه سال از ازدواجش می خواهد همسرش گیسو را با خودرویی که با مشکلات فراوان خریده است به ماه عسل ببرد، وقوع یک حادثه غیر منتظره که به تعویض ماشین او منجر می شود این سفر را دچار تغییراتی می کند.

رضا رویگری، هومن سیدی، خاطره حاتمی، سیروس همتی و هومن خدادوست از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

دونده در شیراز مقابل دوربین رفته و گروه پس از چند جلسه تصویربرداری برای ضبط سایر سکانس ها به تهران می آیند.

برخی از عوامل سازنده این اثر عبارتند از: تهیه کننده: بهروز مفید، مدیر تصویربرداری: مسعود کرانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سامان تفرشی، مدیران تولید: هاشم علی اکبری، پیمان حمیدی، صدابردار: امیر نوبخت، طراح صحنه و لباس: حسن نانکلی، چهره پرداز: آرش کشن فلاح، منشی صحنه: بهشته ناصری وعکاس: سامان تفرشی.

تله فیلم بهشت موازی درباره صادق، جوان متاهلی است که کار خود را از دست داده، وی در جستجوی کار به طور اتفاقی و ناخواسته به مراسم جشن نیکوکاری وارد می شود و در این ورود در مسیری پا می گذارد که برای خودش و همسرش ستاره، غیرقابل پیش بینی بوده است.

میرطاهر مظلومی، سحر ولدبیگی، مهران رجبی، زهره حمیدی، ارشیا صادقی، احمد یاوری، محسن حاجیلو و سیامک اشعریون بازیگران این تله فیلم هستند.

فهرست عوامل پشت دوربین این تله فیلم عبارتند از: مدیرتصویربرداری و نورپرداز: سینا کرمانی زاده، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: چاووش هنرآموز، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، نسیم ملکی، طراح چهره پردازی: پریا نجم روشن، مدیر تولید: جواد سلیمانی، مدیرتدارکات: مراد خانه زاد، منشی صحنه: رضا بقایی و عکاس: محسن پورقاسمی.