آرشیو چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۳۶
جامعه
۲۱
حق با شماست

سامانه فوریت های توزیع برق بدون فوریت

یک شهروند از تهران: سه روز است بر اثر قطع مکرر برق در خیابان صفایی (جانبازان غربی) برق سه فاز آسانسور ساختمانمان مشکل پیدا کرده و هر چه با «سامانه فوریت های توزیع نیروی برق» تماس گرفته ایم، بی نتیجه بوده است.

حبیبی از کرج: با سرقت از منزل ما در مجتمع بهداری گوهردشت، جمع سرقت های این مجتمع به هشت رسید. آیا نیروی انتظامی نمی خواهد در این زمینه اقدامی عاجل انجام دهد؟

نوری از تهران: بیش از شش سال است که برای دریافت مسکن مهر واقع در مهرآباد رودهن، 13میلیون تومان واریز کرده ایم که بعد از این همه مدت نه فقط آن را تحویل نداده اند، بلکه اکنون تقاضای شش میلیون تومان دیگر نیز کرده اند که از توان ما خارج است. آیا این کار صحیح است. مسئولان امر جوابگو باشند.

کرمی از تهران: با وجود اعلام افزایش نیافتن قیمت بلیت های نوروزی وسایط حمل ونقل، اما شاهدیم که برای پیش فروش قطار تا 45 درصد افزایش قیمت داشته ایم. چرا این گونه عمل می شود؟

حسامی از تهران: هنگام بارندگی در جوی های خیابان جمهوری به قدری آب جمع می شود که این آب از جوی ها سرازیر و در خیابان جاری می شود. از مسئولان شهرداری منطقه می خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

خازنی از تهران: مسئولان ذی ربط در مورد روش تهیه اجناس گرانقیمت با 70 هزار تومان عیدانه اهدایی به مردم کمک کنند.

یک شهروند از اندیشه:انتهای خیابان منتهی به میدان سپاه شهریار از طرف تهران به دلیل نداشتن آسفالت و باریک شدن، رفت وآمد شهروندان را بسیار کند کرده است. از مسئولان شهری می خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند.

براتی از زرین شهر: از کارمندان اداره بیمه زرین شهر هستم که چند ماه است بدون دلیل حقوق ما را قطع کرده اند. علت آن چیست؟ مسئولان ذی ربط جوابگو باشند.