آرشیو چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۳۶
حوادث
۲۳

دستبند پلیس بردستان کیف قاپ های سابقه دار

رئیس کلانتری 138 جنت آباد از دستگیری دو کیف قاپ سابقه دار در خیابان جنت آباد جنوبی خبر داد و گفت: اقدام به موقع پلیس این دو کیف قاپ را گرفتار کرد.

سرهنگ فرهاد نائبی در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس خاطرنشان کرد: ماموران گشت این کلانتری روز گذشته هنگام گشتزنی در محدوده خیابان جنت آباد جنوبی، توسط اهالی محل متوجه شدند دقایقی پیش دو سارق، کیف یک شهروند را قاپیده و متواری شده اند.وی افزود: بلافاصله ماموران جستجو برای شناسایی و دستگیری سارقان را آغاز کردند.سرهنگ نائبی عنوان کرد: باتوجه به امکان حضور متهمان در این محدوده، ماموران گشت انتظامی محل های اطراف را زیر نظر گرفته و تمام نقاط مهم را بازرسی کردند.

کلانتر 138 جنت آباد تصریح کرد: ماموران با تلاش گسترده موفق شدند این دو متهم را که «سجاد» و «عادل» نام داشتند، در یکی از کوچه های اطراف محل بازداشت کنند.

وی اضافه کرد: در تحقیق از متهمان مشخص شد آنها جزو سارقان سابقه دار این محدوده هستند و پیش از این چندبار دستگیر و زندانی شده اند؛ اما هر بار پس از طی دوره محکومیت، اقدامات شرورانه خود را از سرگرفته اند.به گفته وی، هر دو متهم پس از اعتراف به هشت فقره سرقت و کیف قاپی با دستور قضایی تحویل پلیس آگاهی شدند.