آرشیو شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۳۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

پخش 21 فیلم سینمایی و 3 سریال از رادیو نمایش

شبکه نمایش رادیو برای ایام عید نوروز پخش 21 فیلم سینمایی و سه سریال با تنظیم رادیویی را برای شنوندگانش در نظر گرفته است.

سریال های پایتخت، سلطان و شبان و چک برگشتی جزو سریال هایی است که در قالب رادیو سریال از این شبکه پخش می شود. در این قالب یک راوی لحظات نمایشی را برای شنوندگان تعریف می کند و دیالوگ ها و موسیقی سریال در کنار توصیف ها شنیده می شود. پخش 15 قسمتی سریال پایتخت از بیست و ششم اسفند ساعت 20 تا 21 و 30دقیقه آغاز می شود و تا دهم فروردین 92 ادامه خواهد داشت. بعد از اتمام پایتخت، سریال شش قسمتی سلطان و شبان در همین ساعت تقدیم شنوندگان رادیو می شود. در جدول عصرگاهی نمایش نیز سریال چک برگشتی گنجانده شده که زمان پخش آن 15 تا 15 و 50 دقیقه اعلام شده است.

در ایام نوروز همچنین 21 فیلم تقدیم علاقه مندان رادیو نمایش می شود. در بین این آثار که در گونه های مختلف اجتماعی، حادثه ای، کمدی و دفاع مقدس ساخته شده است، فیلم هایی چون دختری با کفش های کتانی، اشک سرما، توفان شن، باشگاه سری، پستچی سه بار در نمی زند، روز شیطان، حس پنهان، حقیقت گمشده، خواب زمستانی، خاموشی دریا، شکلات داغ و یه حبه قند دیده می شود.

اجاره نشین ها، لیلا، ضیافت، دست های خالی، محیا، ملک سلیمان، قصه ها و واقعیت ها، فرود در غربت و کنعان از دیگر فیلم هایی است که با تنظیم رادیویی از شبکه نمایش پخش می شود.