آرشیو سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۴۱
سیاسی
۲

برنامه های سیزدهمین اجلاس خبرگان

یکی از اعضای هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اظهار بی اطلاعی از نامزدی آیت الله هاشمی رفسنجانی برای ریاست این دوره از مجلس خبرگان گفت: آیت الله مهدوی کنی حتما نامزد این دوره نیز خواهند بود. ایشان هم محبوب مردم و هم محبوب خبرگان است.

آیت الله سیداحمد خاتمی در گفت وگو با مهر با اعلام این که سیزدهمین اجلاس رسمی خبرگان رهبری در دوره چهارم سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده در محل پیشین مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، گفت: برنامه اجلاس طبق برنامه پیش بینی شده جلسه افتتاحیه این اجلاس، سه شنبه آینده با سخنرانی آیت الله مهدوی کنی شروع می شود و در ادامه نطق قبل از دستور اعضا و سپس انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس خبرگان که هر دو سال یک بار صورت می گیرد، در برنامه قرار دارد.

آیت الله خاتمی در رابطه با سخنران مدعو اجلاس خبرگان رهبری نیز گفت: عزت الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما به عنوان سخنران مدعو یک ساعت در اجلاس خبرگان سخنرانی خواهد داشت و طبق آیین نامه پنج نفر از اعضای مجلس خبرگان نیز در رابطه با مباحث روز اظهار نظر می کنند.

دیدار با رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل پایان بخش اجلاس سیزدهم خبرگان رهبری خواهد بود. وی در رابطه با نامزدی آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز گفت: در این رابطه اطلاعی ندارم، اما هر کسی می تواند نامزد شود.