آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۴۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

دیدار مدیران تلویزیون از «همه خانواده من»

چند نفر از معاونان و مدیران تلویزیون از پشت صحنه سریال تلویزیونی همه خانواده من که پیش از این «جشن تولد» نام داشت، بازدید کردند. این سریال را داریوش فرهنگ در کاشان مقابل دوربین برده است. همه خانواده من که تولید مرکز سیما فیلم است، نوروز 92 از یکی از شبکه های تلویزیون پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، علی دارابی در این دیدار با قدردانی از عوامل سازنده این مجموعه تلویزیونی برای انتخاب لوکیشن های طبیعی، آثار تاریخی و گردشگری کاشان گفت: استودیو گریزی و پرهیز از لوکیشن های آپارتمانی همواره مورد تاکید تلویزیون است.

وی بر ضرورت تولید بموقع آثار تلویزیونی خوب و ارزشمند تاکید کرد و گفت: کاشان، قم و ری جایگاه ویژه ای در گسترش دین و مذهب تشیع داشته و دارند و از مواریث فرهنگی و تمدنی بارز کشور برخوردارند؛ بنابراین استفاده از مکان های تاریخی و مذهبی این شهرستان ها درخور توجه است.

حسن خجسته، معاون برنامه ریزی و نظارت رسانه ملی نیز گفت: خانواده عنصر اولیه در هر جامعه است و همه به آن حساسیت دارند. بنابراین تلویزیون با توجه ویژه به این نهاد مهم اجتماعی باید نقش خود را در تحکیم آن ایفا کند.

داریوش فرهنگ، کارگردان این سریال گفت: توجه به ارزش و اعتبار خانواده ایرانی، تداوم جریان سازی برای اعتلای مفاهیم معنوی، فرهنگی و ارتقای سطح سلیقه عمومی تماشاگران تلویزیون از جمله ویژگی های این مجموعه تلویزیونی است.

اسلامی مهر، رئیس مرکز سیما فیلم، همه خانواده من را به لحاظ فیلمنامه بسیار پرمحتوا توصیف کرد و گفت: این سریال سبد فرهنگی مردم را از متاعی گرانبها پر می کند و طعم سبک زندگی ایرانی اسلامی را به مخاطبان می چشاند.

فرهاد آئیش، پرویز فلاحی پور، محمد عمرانی، فریده سپاه منصور، ارژنگ امیرفضلی، کاوه خداشناس، هدی زین العابدین و ناصر گیتی جاه بازیگرانی هستند که در این سریال بازی می کنند.