آرشیو یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۴۵
جامعه
۱۷
حق با شماست

پرداخت عیدی فرهنگیان، آری یا خیر!

شیروانی از شهرکرد: خدمات دهی بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی به هیچ وجه جوابگوی نیاز این عزیزان نیست و نمی تواند گره ای از مشکلات آنان باز کند. چرا سازمان تامین اجتماعی در این باره اقدامات لازم را انجام نمی دهد؟

طاهری وفا از شهریار: برای ثبت نام در مرکز فنی و حرفه ای شهریار از من ضامن کاسب یا کارمند خواسته اند. آیا برای این کار ضامن احتیاج است؟ مسئولان ذی ربط جوابگو باشند.

احمدی از کرمانشاه: طی سال 91 که قرار بود 13درصد به حقوق ما پرستاران اضافه شود، به عناوین مختلف 200هزار تومان از حقوقمان کسر شد، حال که می خواهند 20 درصد اضافه کنند، چه مقدار کم می شود؟

مشکور از مشکین شهر:یکی از مسئولان آموزش و پرورش اعلام کرده که عیدی فرهنگیان پرداخت شده ولی تا امروز این کار صورت نگرفته است. چرا؟

عظیمی از کرج: چه خوب بود اگر نمایندگان مجلس به جای طرح حذف تعطیلی روزهای تاسوعای حسینی و شهادت امام رضا(ع) چاره ای برای مهار تورم و گرانی موجود در جامعه می اندیشیدند.

عطایی از قم: هنگامی که در شهریور ماه برای تعویض کارت پایان خدمت اقدام کردم، قرار بود 45روزه آن را به من تحویل دهند، ولی این کار بعد از گذشت شش ماه هنوز صورت نگرفته است. تکلیف من چیست؟