آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۴۶
صفحه اول
۱

پخش کلاه قرمزی در نوروز قطعی شد

مدیر شبکه دو با تکذیب خبر توقف برنامه «کلاه قرمزی»، اظهار کرد: نوروز امسال همچون سال های گذشته «کلاه قرمزی» مهمان خانه های مردم می شود.

علی بخشی زاده در گفت وگو با ایسنا تاکید کرد: گروه سازنده مجموعه کلاه قرمزی اکنون مشغول ضبط تصاویر هستند تا بتوانند کارشان را به نوروز برسانند.وی در ادامه درباره مشکل کمبود بودجه در سازمان صداوسیما که به متوقف شدن برخی کارهای تلویزیونی منجر شده، توضیح داد: چند ماه پیش اعلام کردم که فعلاشبکه دو تقریبا مشکل مالی ندارد، اما الان نمی توانم بحث کمبود بودجه را کتمان کنم، اما می دانم که می شود این موضوع را مدیریت کرد.

مدیر شبکه دو همچنین روز گذشته از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی خروس بازدید کرد.به گزارش روابط عمومی شبکه دو، علی بخشی زاده با حضور در جمع بازیگران این مجموعه تلویزیونی از مراحل کار آنها در صحنه ای که در میدان رسالت تصویربرداری می شد از تلاش های عوامل سازنده این مجموعه تلویزیونی تشکر کرد. بخشی زاده سریال خروس را از گزینه های شبکه دو برای ایام ماه مبارک رمضان سال 92 اعلام کرد.

در سکانسی که دیروز از آن بازدید شد، یوسف تیموری در نقش کامی و سپند امیرسلیمانی در نقش مامور قلابی قصد داشتند از حمید لولایی کلاهبرداری کنند. در این مجموعه تلویزیونی حمید لولایی نقش خودش را به عنوان یک هنرپیشه طنز بازی می کند. سعید آقاخانی، کارگردان «خروس» نیز اعلام کرد: حدود 400 دقیقه از این مجموعه تصویربرداری شده است و تا پایان سال کار تصویربرداری به اتمام می رسد. وی افزود: همزمان با تصویربرداری، تدوین و آهنگسازی این مجموعه نیز در حال انجام است. «خروس» روایتی کمدی از زندگی پدری است که دچار مشکل غیرمنتظره ای می شود.