آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۴۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

نبض زندگی در شبکه 2

مستند 13 قسمتی «نبض زندگی» به تهیه کنندگی سحر رضوی و کارگردانی علی همراز و مهدی گنجی در 13قسمت 35 دقیقه ای برای پخش از شبکه دو آماده شد.

سحر رضوی درباره این مستند به روابط عمومی شبکه دو گفت: نبض زندگی، زندگی 13 شهروند موفق را به تصویر می کشد که تجربه های ناخوشایند زندگی آنها را متوقف نکرده و پلی برای دستیابی به آینده بهتر برای آنها ساخته است.

وی افزود: این مستند که روایتی داستانی دارد در شهرستان های مهاباد، شیراز، اراک، سمنان، البرز و همدان تصویربرداری شده است.

رضوی گفت: تحقیقات زیادی انجام دادیم تا انسان هایی از جنس خودمان پیدا کردیم؛ انسان هایی که زندگی عجیب و غریب و دست نایافتنی ندارند، اما از هیچ شروع کردند و حالابه بهترین کار آفرینان کشور تبدیل شدند.

وی افزود: مثلایکی از قسمت های این مستند درباره زن سرپرست خانواری است که در جوانی و با داشتن شش فرزند همسر خود را که در یک معدن کار می کرده از دست داده است. منیژه ابن عباس با وجود این که از امکانات تحصیلی محروم بوده و بی سواد است، عزم خود را جزم می کند تا جای شوهر به معدن برود و حالااو به عنوان یک معدنکار نمونه کشور شناخته می شود.

به گفته این تهیه کننده، کار تحقیق این مستند را هلیا عسگری انجام داده و علی همراز و مهدی گنجی فیلمنامه آن را نوشته اند. نبض زندگی به سفارش گروه مستند شبکه دو ساخته شده است.

همچنین تله فیلم «چند روز مانده به شب عید» به تهیه کنندگی محمدتقی یازرلو و کارگردانی حسین سحرخیز نوروز 92 از شبکه دو پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، چند روز مانده به شب عید روایتگر زندگی یک راننده تریلی است که چند شب مانده به عید از شهرستانی به سمت تهران حرکت می کند. او به واسطه رساندن باری که تحویل گرفته است، مسبب رساندن روزی به چند خانواده در تهران می شود.