آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۵۳۱۴
بورس
۸

بازار متعادل محصولات فولادی در یک هفته

مدیر امور ناظران و تالارهای بورس کالابا بیان این که تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات فولادی با عرضه مناسب شرایط متعادلی در بازار رقم زدند،گفت: در هفته اخیر 411 هزار تن محصولات فولادی، مسی و آلومینیومی عرضه شد.

عباس یعقوبی، مدیر امور ناظران و تالارهای بورس کالابا اعلام این خبر که طی هفته گذشته عرضه کنندگان جدیدی در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالاحضور یافتند، اظهار داشت: شرکت فولاد اصفهان از جمله شرکت های جدیدی بود که طی هفته گذشته در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه داشته است که در این میان شرکت های دیگری مانند شرکت فولاد کوهپایه نیز در هفته ای که گذشت بعد از مدت ها دوباره محصولات خود را در بورس کالاعرضه کردند.

وی ادامه داد: طی هفته منتهی به 10 اسفندماه در مجموع بیش از 411 هزار تن انواع محصولات فولادی، مسی و آلومینیومی در بورس کالاعرضه شد که موجب تعادل در بازار عرضه و تقاضا گردید. یعقوبی ادامه داد: علی رغم وجود تقاضا در برخی از محصولات، بسیاری از آنها با همان قیمت پایه به فروش رفتند و یا بعضا با افزایش نسبی اندکی رقابت کردند. مدیر امور ناظران و تالار بورس کالاتاکید کرد: از جمله شرکت های عرضه کننده عمده تالار محصولات صنعتی و معدنی در هفته گذشته می توان به شرکت های فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، فولاد آذربایجان، فولاد کویر، فولاد اصفهان، فولاد کوهپایه، فولاد مبارکه، سنگ آهن گل گهر (2 و 4)، جلال آباد، ملی صنایع مس و دنیای مس اشاره کرد. یعقوبی خاطرنشان کرد: شرکت های عرضه کننده شمش هزار پوندی «ایرالکو و المهدی» از فعالان تالار معاملات بورس کالابوده اند.