آرشیو سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۴۷
جامعه
۱۷
حق با شماست

ضرورت افزایش ناظران سازمان تعزیرات

ثانی: به علت حادثه ای در کار از کارافتاده شده ام. حقوق دریافتی ام خیلی کمتر از بازنشستگان معمولی است و کفاف زندگی ام را نمی دهد. از مسئولان ذی ربط می خواهیم نسبت به افزایش حقوق ما نیز اقدام کنند.

رفیعی از هشتگرد: خوب است مسئولان استانداری و بازرگانی به مبلغ کمیسیون هایی که در این مشاوران املاک از مردم دریافت می شود، نظارت بیشتری داشته باشند، چرا که عامل گرانی مسکن این مشاوران هستند.

خدایی از بومهن: ورودی شهر بومهن به کمربندی از خیابان کامیونداران مسدود شده است. از مسئولان ذی ربط می خواهیم برای بازگشایی این معبر اقدام کنند.

جمع کثیری از شهروندان: سازمان حمایت مصرف کنندگان به نظر به جای مصرف کننده از تولیدکننده متخلف حمایت می کند. نمونه اش بخشنامه ای است که شرکت های خودروساز را مکلف می کند به خریدارانی که قرارداد قطعی با آنان دارند، خودرو را به قیمت قبل بدهند، ولی متاسفانه هیچ خریداری قرارداد قطعی با شرکت ها ندارد یا شرکت هایی که با پیامک های دروغین از مشتریان ثابت خود می خواهند با خرید از آنان از تخفیف بیشتری برخوردار باشند، ولی در عمل چنین کاری صورت نمی گیرد.

برزآبادی از اراک: چرا وقتی میزان تورم از سوی بانک مرکزی 31 درصد اعلام می شود، میزان افزایش حقوق فقط 20 درصد است؟

میرباقری از تهران: ای کاش مسئولان تعزیرات حکومتی در این شب عیدی نظارت بیشتری بر فروش اجناس و میزان کیفیت و کمیت آنان داشته باشند.