آرشیو سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۵۳
ورزش
۱۸

تراکتور به دنبال دومین پیروزی آسیایی

تراکتورسازی، صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان آسیا امشب در دومین بازی خود به دنبال کسب دومین پیروزی متوالی است. حریف امشب تراکتورسازان، الجیش قطر است؛ تیمی که در هفته نخست با دو گل مغلوب الشباب شد.

بدون شک پیروزی در این بازی که نخستین تجربه خارج از خانه تیم تراکتورسازی هم هست، برای قرمزهای تبریزی اهمیت فوق العاده ای دارد، چراکه آنها جمعه گذشته در یکی از حساس ترین بازی های این فصل خود، مغلوب استقلال شدند تا شانس رسیدن به صدر جدول لیگ را از دست بدهند. با این حال تراکتورسازی همچنان یکی از مدعیان قهرمانی است و نتایج خوب این تیم در آسیا می تواند انگیزه تعقیب استقلال را در آنها افزایش دهد.

تونی اولیویرا، سرمربی پرتغالی تراکتور در آستانه این بازی گفت: تراکتورسازی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و کسب نتایج خوب در این رقابت ها با قدرت بازی می کند. ما برای گردش و تفریح به دوحه نیامده ایم، بلکه برای کسب یک پیروزی بزرگ به قطر سفر کرده ایم. البته چون این تیم برای اولین بار، لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می کند، قطعا در مصاف با حریفانی که از بازیکنان سطح بالای داخلی و خارجی برخوردار است، کار سختی در پیش دارد.