آرشیو سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۵۳
جامعه
۱۷
حق با شماست

افزایش حقوق کارگران بر مبنای تورم باشد

کریمی از اراک: بیش از 32 ماه به عنوان کارگر ساختمانی حق بیمه خود را پرداخت کرده ام، ولی اکنون می گویند در این مدت بیکار بوده ام. آیا این گفته آنان صحیح است؟

رحمانی از تاکستان: از مسئولان ذی ربط می خواهیم میزان افزایش حقوق کارگران را بر مبنای افزایش تورم تعیین کنند.

یک شهروند از قائم شهر: کوچه دوم از خیابان البرز 51 در خیابان تهران را مدت هاست از سوی سازمان آب تخریب شده ولی هنوز مرمت نشده است. از مسئولان ذی ربط می خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

جمع کثیری از شهروندان: آیا عیدی خودروسازان بعد از دو تا سه برابر کردن قیمت خودرو همین است که هر خودرو را تا 500 هزار تومان کاهش قیمت دهند؟

فرهادی از اهواز: لوله آبی در خیابان فردوسی بین طالقانی و کاج مرکز شهر اهواز بیش از دو ماه است که در جلوی در مغازه ها ترکیده است و هرچه به سازمان آب برای مرمت اطلاع می دهیم، کسی جوابگو نیست. مسئولان رسیدگی کنند.

جوابیه: در پی درج پیامی در اول اسفند ماه تحت عنوان «وضع آب شرب شهرضا تاسف بار است» روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با ارسال نامه ای اعلام کرد: آب شرب شهرضا با غلظت املاح مطلوب و در حدود مجاز استاندارد های بهداشتی و با مطلوبیت میکروبی حدود 100 درصد زیرنظر آزمایشگاه های این شرکت و مرکز محترم بهداشت تحت کنترل بوده و در شبکه های آب توزیع می شود.

در هر حال این شرکت آمادگی دارد هرگونه شکایت موردی را با ذکر آدرس دقیق پیگیری کند.