آرشیو دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۵۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

جشن «گل آموز» برای مجریان کودک

مجریان برنامه های مختلف کودک در ایام نوروز مهمان برنامه «گل آموز» می شوند. اجرای این برنامه که از شبکه آموزش پخش می شود به عهده سارا روستاپور و حامد زحمتکش است.

روستاپور، مجری و تهیه کننده برنامه «گل آموز» در این باره به جام جم گفت: برنامه نوروزی «گل آموز» از اول تا پانزدهم فروردین ساعت 14 و 30 دقیقه هر روز به مدت یک ساعت از شبکه آموزش پخش می شود. تلاش کرده ایم برنامه ای متنوع برای بچه ها تولید کنیم. به همین دلیل از مجریان قدیمی و جدید برنامه های کودک دعوت کرده ایم تا به این برنامه بیایند.وی افزود: برنامه نوروزی گل آموز، جشنواره مجریان دیروز و امروز برنامه های کودک است. عموهای فیتیله ای، گیتی خامنه، الهه رضایی، شهرام لاسمی (قلقلی)، محمد بحرانی «صداپیشه استاد همه چی دون» و خاله قاصدک برخی از مهمانان این برنامه هستند.

این تهیه کننده اشاره کرد: در این برنامه از شاعران و نویسندگان کودک و سردبیر نشریات کودک هم دعوت کردیم. این برنامه تولیدی است و در ابتدای هر برنامه بچه ها با ساز و دهل وارد برنامه می شوند. البته سازها با کاغذ درست شده و بچه ها آنها را به شکل نمایشی در دست می گیرند.

روستاپور با اشاره به نقش های عمونوروز و ننه سرما که به ترتیب حامد زحمتکش و شراره طیار بازی کرده اند، گفت: روز سیزدهم فروردین ننه سرما کلید فصل بهار را به دست عمونوروز می دهد. گفتگو با مهمانان برنامه درباره کارهایشان و خاطرهای نوروزی از دیگر بخش های برنامه «گل آموز» است.