آرشیو دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۵۸
جامعه - ورزش
۲۱
حق با شماست

فروشگاه های بهاره گران تر از بقیه

داداشی از مشکین شهر: با وجود اعلام مسئولان مبنی بر عرضه برنج و روغن در فروشگاه های بهاره، نه تنها این مواد عرضه نمی شود بلکه قیمت اجناس نیز در این فروشگاه ها به قدری بالاست که قشر ضعیف جامعه توان خرید آن را ندارد.

فرجی: قرار بود کمیته امداد به یکصد نفر از پرسنل خود سنوات پرداخت کند که هنوز این کار صورت نگرفته است. از مسئولان ذی ربط می خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

یک شهروند از تهران: از مسئولان بانک مرکزی می خواهیم در این روزهای آخر سال که بانک ها نیز شلوغ است با اضافه کردن ساعت کاری و نیروهای بانک ها، کارهای بانکی مردم را سریع تر انجام دهند.

قاسمی از رباط کریم: یک هفته مانده به سال نو، مدارس این منطقه دانش آموزان را به تعطیلات فرستاده اند، آیا این کار صحیح است؟

جوابیه: در پی درج پیامی در نهم اسفند تحت عنوان «کم بودن اتوبوس خط علم و صنعت آرژانتین» مشاور مدیرعامل در امور اطلاع رسانی و تبلیغات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با ارسال دورنگاری اعلام کرد: طی بررسی به عمل آمده در حال حاضر تعداد 75 دستگاه اتوبوس در خط مذکور به طور مفید در حال سرویس رسانی به شهروندان محترم است. با این حال توجه لازم به ناحیه مربوط داده شد.