آرشیو دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۵۸
جامعه - ورزش
۲۱

کدام یک از تعقیب کنندگان استقلال در تبریز قربانی می شود؟

جدال بالانشین ها در آخرین روز فوتبالی سال

فوتبال در سال 1391 امروز به پایان می رسد؛ آن هم با دو بازی حساس و سرنوشت ساز از هفته سی ام لیگ. دیدارهایی که نتیجه آنها می تواند تا حدودی از مجهولات معادله قهرمانی لیگ دوازدهم بکاهد.

اولین بازی مصاف تراکتورسازی و سپاهان است. تیم های تعقیب کننده استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه مقابل یکدیگر قرار می گیرند تا از میان آنها فقط یک تیم در کورس قهرمانی باقی بماند. البته تساوی در این بازی برای هر دو تیم مرگبار خواهد بود. بخصوص اگر با پیروزی استقلال در مقابل نفت توام شود.

آبی ها از ساعت 17 و 30 دقیقه به مصاف تیم خوب و دونده نفت تهران می روند. البته نگاه هواداران استقلال و بازیکنان این تیم قبل از هر چیز به نتیجه بازی تبریز است که اگر سپاهان و تراکتورسازی امتیازها را تقسیم کنند، این فرصت نصیبشان می شود تا با پیروزی در آخرین بازی سال، پنج امتیاز از تیم دوم جدول فاصه بگیرند. برای استقلالی ها شکست سپاهان هم می تواند خبری خوب باشد؛ چراکه آنها در ادامه لیگ، یک بازی مستقیم با تیم اصفهانی دارند.

اما آن روی سکه برای استقلال، پیروزی سپاهان در تبریز است. این نتیجه باعث می شود شاگردان کرانچار قبل از بازی استقلال نفت به صدر جدول صعود کنند که این بر حساسیت های بالای جدول خواهد افزود. در هر حال باید دید در پایان بازی های امروز کدام یک از مدعیان بالای جدول می تواند به هواداران خود عیدی بدهد.

تابلوی نتایج دیدارهای دیروز لیگ

گهر دورود یک داماش گیلان 2

ذوب آهن 2 پیکان یک

صبای قم 2 آلومینیوم هرمزگان یک

نفت آبادان صفر سایپا 3