آرشیو پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۳۶۶۴
فرهنگ و هنر
۵

مفاتیح الحیاه آیت الله جوادی از چاپ صدم گذشت

مدیر مرکز چاپ و نشر بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء از چاپ صد و یکم کتاب مفاتیح الحیاه خبر داد و گفت: 50 هزار نسخه از این اثر در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال ارائه می شود.

مصطفی امرایی، مدیر مرکز چاپ و نشر بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در گفت وگو با مهر، با اشاره به انتشار چاپ 101 از کتاب مفاتیح الحیاه اظهار کرد: با توجه به استقبال مناسبی که از این کتاب در نمایشگاه کتاب سال گذشته صورت گرفت، امسال 50 هزار جلد از این اثر در نمایشگاه کتاب ارائه می شود.

وی افزود: چاپ صدم این کتاب همزمان با روزهای نخست امسال منتشر شد و اکنون این کتاب در چاپ 101 است. پیش بینی ما نیز این است که شش تا هفت چاپ از این اثر در نمایشگاه بین المللی کتاب ارائه شود.

امرایی ادامه داد: تمام چاپ های این کتاب از سال گذشته تا به امروز در شمارگان 5000 نسخه منتشر شده است و با وجود تمام مشکلاتی که درباره قیمت کاغذ وجود داشته است، این کتاب کماکان با قیمت 14 هزار و 500 تومان و با 10 درصد تخفیف در نمایشگاه کتاب ارائه می شود.

به گفته وی نمایشگاه کتاب امسال در مجموع میزبان نزدیک به هفت چاپ از این اثر خواهد بود.

امرایی افزود: امکان خرید اینترنتی این کتاب نیز کماکان پابرجاست و این اثر در صورت خرید اینترنتی با پست و در فاصله کوتاهی به دست خریدار خواهد رسید.