آرشیو شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۲۶۵۱
سیاست
۲

نقل قول

ارسلان فتحی پور، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس| اگر کاندیدایی قوی وجود داشته باشد که اصول نظام و رهبری و امام را قبول داشته باشد برای پیروزی او کمک می کنم اما اگر تنوع سلایق و تکثر کاندیدا وجود داشته باشد من نیز تصمیم جدی خواهم گرفت و اگر تصمیم بگیرم در انتخابات حضور داشته باشم با کسی ائتلاف نمی کنم.

حجت الاسلام پناهیان، مشاور نهاد رهبری در دانشگاه و عضو جبهه پایداری| آیا مردمی که در شعارشان می گویند انرژی هسته یی حق مسلم ماست به دنبال برق ارزان و زندگی راحت هستند؟ خیر مردم به دنبال عزتند.

اسماعیل کوثری، نماینده اصولگرای مجلس| آقای زاکانی هم در زمانی که نیاز بود در مقابل کسانی که می خواستند نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند و خصوصا در دوران اصلاحات ورود پیدا کردند و هم آن زمانی که لازم بود به بحث علم ورود پیدا کنند، زاکانی چه در دوره اصلاحات و چه در دیگر دوره ها با جریان های انحرافی مقابله و مبارزه کرد، بدین جهت ما احساس مسوولیت کرده و ورود پیدا کردیم.

مرتضی نبوی، عضو مجمع تشخیص مصلحت و مدیرمسوول روزنامه رسالت| خیلی ها احساس تکلیف می کنند که وقتی آقای احمدی نژاد می آید و رای می آورد، چرا ما انجام وظیفه نکنیم؟ این البته یک حسن و انتقال قدرت از نسلی به نسل بعدی است. این موضوع نباید به نسل های قدیمی بر بخورد.

آیت الله کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو سابق شورای نگهبان| من توصیه می کنم کسانی که واقعا شرایط کاندیدا شدن را دارند ثبت نام کنند. رجل مذهبی یعنی کسی که نسبت به قواعد و قوانین اسلام آشنایی داشته باشد. رجل سیاسی هم یعنی کسی که معروف و نامدار باشد و بتواند به خوبی مدیریت کند.