آرشیو سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۲۰۴۶۸
حوادث - اخبار کشور
۱۱

حوادث کوتاه از کشور

شناسایی محموله قاچاق

اراک - خبرنگار کیهان:محموله کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال در محور دلیجان - اصفهان از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط شد.

خودرو حامل کالای قاچاق توقیف و راننده آن پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.

توقیف گوشت فاسد

فارس - رفسنجان: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان گفت: طی 568 مورد بازدید صورت گرفته در ایام نوروز از مراکز عرضه فرآورده های دامی این شهرستان، 800 کیلو انواع گوشت غیرقابل مصرف ضبط شد.

طرح تشدید نظارت از 26 اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تا 13 فروردین ماه جاری ادامه داشت.

کشف یک تن موادمخدر

ایرنا - بندرعباس: ماموران انتظامی شهرستان میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از ورود 2 دستگاه خودرو حامل موادمخدر به شهرستان مطلع شدند و پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، خودروها را متوقف و در بازرسی بعمل آمده 400 کیلوگرم تریاک، 393 کیلو و 200 گرم حشیش و 2 قبضه اسلحه غیرمجاز را کشف کردند.در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی شهرستان رودان حین کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند که پس از متوقف کردن این وسایل، در بازرسی از آنها 8 کیلو و 950 گرم هروئین و 20 کیلو و700 گرم تریاک کشف و در این راستا 7 نفر را دستگیر کردند.

همچنین در همین مدت ماموران انتظامی شهرستان های بندر لنگه و جاسک هم به ترتیب مقدار 10 کیلو و 500 گرم و 14 کیلو و 400 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و 3 نفر را دستگیر کردند.

کشف مشروبات الکلی

اصفهان - خبرنگار کیهان: بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بازرسی از یک منزل مسکونی در اصفهان بیش از یک هزار و 200 لیتر الکل و مشروبات الکلی، 200 عدد قرص و آمپول سقط جنین، 150 عده قرص متادون، 2 کارتن شربت متادون و مقادیر زیادی داروهای قاچاق کشف و ضبط کردند.

براساس این گزارش، متهم پرونده با دستور قضایی توسط ماموران انتظامی دستگیر و بازداشت شد.