آرشیو چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۲۶۶۰
حوادث
۱۴

انفجار منزل جان دو کودک را گرفت

در قیامدشت پایتخت اتفاق افتاد

گروه حوادث| انفجار شدید در یک منزل مسکونی یک طبقه سبب تخریب صددرصدی این ساختمان و همچنین تخریب بخش هایی از دو ساختمان یک و دو طبقه در مجاورت آن شده است. جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزییات این انفجار به «اعتماد» گفت: این حادثه که بامداد دیروز در منطقه قیامدشت رخ داد موجب کشته شدن دو کودک شد. وی با بیان اینکه گزارشات اولیه حاکی از محبوس شدن تعدادی از ساکنان این خانه در زیر آوار بود، گفت: تا پیش از رسیدن آتش نشانان، شهروندان سه مرد را زنده از زیر آوار خارج کرده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران همچنین ادامه داد: پس از مدتی آتش نشانان یک مرد 35 ساله که پدر خانواده بود را زنده از زیر آوار خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند. ملکی با بیان اینکه ساعتی پس از این حادثه نیز یک زن 35 ساله که مادر خانواده بود زنده از زیر آوار خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شد، به «اعتماد» گفت: متاسفانه دقایقی بعد آتش نشانان دو کودک شش ماهه و شش ساله را از زیر آوار خارج کرده و به اورژانس تحویل دادند که تکنیسین های اورژانس پس از بررسی علایم حیاتی، مرگ این دو را تایید کردند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در این حادثه 8 نفر مجروح شدند درباره علت وقوع این حادثه گفت: بررسی های اولیه در محل حادثه، حاکی از این است که تراکم گاز در فضای بسته سبب انفجار در این منزل مسکونی شده است.