آرشیو چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۲۶۶۰
حوادث
۱۴

حوادث بدون تیتر

مهر| عاملان آتش سوزی مهدیه تهران دستگیر شدند. براساس این گزارش آتش سوزی مهدیه تهران که عصر دوشنبه گذشته روی داد، عمدی بوده است پس از اطفای حریق عوامل این کار شناسایی و دستگیر شدند. هنوز انگیزه متهمان مشخص نشده اما تحقیقات اولیه نشان می دهد متهمان قصد سرقت داشته اند. در این پرونده تاکنون دو دختر بازداشت شده اند.

ایسنا| ماموران پلیس، کارگر جایگاه سوختی را که با شیوه و شگردی خاص از کارت های سوخت سوخته شده، استفاده و 3600 لیتر سوخت به سرقت برده بود را دستگیر کردند.

پلیس| معاون عملیات مرزبانی از کشف 5/8 تن مواد مخدر در درگیری با اشرار در فروردین ماه امسال خبر داد.

پلیس| سرهنگ نائبی، رییس کلانتری 140 باغ فیض صبح دیروز از وقوع یک حادثه در محدوده «اشرفی اصفهانی» خبر داد و گفت: «در این حادثه یک زن نظافتچی بر اثر بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی از بلندای یک ساختمان سقوط کرده و جان خود را از دست داد.»

باشگاه خبرنگاران| تصادف سمند ناجا با موتوسیکلت و پژو 206 سه مجروح برجا گذاشت. حوالی ساعت 3 بعد از ظهر دیروز یک دستگاه سمند نیروی انتظامی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه کردستان با یک دستگاه موتوسیکلت و پژو 206 تصادف کرد. در ادامه امدادگران اورژانس و آتش نشانی خود را به محل حادثه رسانده که در بررسی های اولیه مشخص شد، زن و مرد موتورسوار و راننده پژو 206 در این حادثه مصدوم شده اند.