آرشیو یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۲۶۶۳
حوادث
۱۴

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب خبر داد

قتل خواهر با سیم شارژر موبایل

فارس| عیسی هاتفی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب گفت: سوءظن سرنوشت زن 25 ساله مراغه یی را با مرگ رقم زد.

به گفته این مقام انتظامی مرداد ماه پارسال جسد یک خانم 25 ساله که توسط فرد یا افراد ناشناسی خفه و به قتل رسیده بود، در اطراف یکی از روستاهای این شهرستان پیدا شد.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و با انجام هماهنگی های لازم قضایی، تحقیقات وسیع و دامنه داری برای کشف و دستگیری قاتل یا قاتلان فراری آغاز شد.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و تحقیق و بازجویی و جمع آوری مدارک لازم، شک پلیس به برادر مقتول که به علت شرب خمر و حمل سلاح در زندان مراغه به سر می برد و در زمان قتل نیز در مرخصی بوده شدت گرفته و تحقیقات از وی آغاز می شود.

هاتفی افزود: نامبرده برای بررسی بیشتر با هماهنگی لازم از زندان به مقر انتظامی دلالت و پس از انجام بازجویی های فنی با توجه به شواهد و مدارک مستدل به جرم خود اعتراف کرد.

وی ادامه داد: قاتل در بازجویی ها، انگیزه خود از قتل را سوءظن نسبت به خواهرش (مقتول) اعلام کرده و گفت: خواهرم به علت سوءسابقه اخلاقی مورد نفرت من بود که در این خصوص چندین بار به وی تذکر داده بودم ولی به تذکرات و هشدارهای من اهمیت نمی داد. هاتفی افزود: در نهایت در زمانی که در مرخصی از زندان بودم با غیبت از مرخصی، خواهرم را به منزل خالی برادرم برده و با استفاده از سیم شارژر موبایل وی را خفه و با کمک پسر عمویم، او را شبانه به محل کشف جسد منتقل کردیم. هاتفی ادامه داد: در پیگیری قضیه با هماهنگی های لازم، پسر عموی قاتل نیز دستگیر و به آگاهی منتقل شد که پس از تایید اعترافات قاتل، بازسازی صحنه انجام و پس از تکمیل پرونده هر دو متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.