آرشیو شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۲۶۶۸
جامعه
۱۳

میز خبر

رییس مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری از ارتقای مرکز زنان و خانواده ریاست جمهوری به معاونت خبر داد و گفت: در حوزه زنان و خانواده مصوباتی همچون افزایش زمان مرخصی زایمان، تقلیل ساعت کاری زنان سرپرست خانوار، مرخصی تحصیلی جهت حفظ ارزش زن و توازن میان نقش همسری و نقش های اجتماعی در هیات دولت به تصویب رسیده و برای قانونی شدن تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

رییس کمیته نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با پیشنهاد شهردار تهران و تصویب کمیته نامگذاری معابر و اماکن، دریاچه یی که در محدوده عمومی چیتگر احداث و به زودی به بهره برداری می رسد به عنوان بزرگ ترین دریاچه مصنوعی کشور به نام «شهدای خلیج فارس» نام گرفت.

ایسنا: ایرج عبدی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس کاهش تمایل به ازدواج بین جوانان را یکی از مشکلات جامعه کنونی خواند و بر لزوم وجود مشوق هایی برای ازدواج همچون معافیت متاهلان از سربازی تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز لزوم اضافه شدن واحدهای درسی به دروس دانشجویان دوره های پزشکی و پیراپزشکی درباره سلامت زنان را یادآور شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: در بحث نقل و انتقال فرهنگیان، برای سال تحصیلی آینده در مقطع ابتدایی در این اداره کل به حدود؟ هزار معلم نیاز داریم.

شهریاری،رییس کمیسیون بهداشت: 60میلیون یورو دارو با ارز مرجع 1226 تومانی در گمرک وجود دارد.