آرشیو شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۵۳۵۶
داخلی
۳

مهمترین نظرات کارشناسی چند کاندیدای ریاست جمهوری

از یارو می پرسن شما فیلم زورگیری محترمانه! اون شخصیت فاضل رو دیدی؟ می گه آره. می گن نظرت چیه؟ می گه شکر خدا که فیلم بود و واقعیت نداشت والاباهاش برخورد جدی می کردن!.

از اونجایی که این روزها حتی درختان هم کلماتی مانند عقلانیت و مدیریت رو یاد گرفتند و باهاش جمله سازی می کنن، قرار شد با چند تا از کاندیداهایی که دولت رو به عدم مدیریت متهم می کنند مصاحبه بگیریم و نظرات کارشناسیشون رو جویا بشیم:

مهمترین برنامه کارشناسی شما برای آینده چیست؟

من فعلا هیچ برنامه ای ندارم. این قدر از دولت انتقاد می کنم تا از محبوبیت احمدی نژاد کاسته بشه و به آرای من اضافه بشه. تا الآن شکر خدا فکر کنم حدود 01/0 درصد از محبوبیت احمدی نژاد را کم کرده باشم و دارم روز به روز در نظرسنجی ها به سرعت لاک پشت میام بالا.

برنامه کارشناسی شده شما برای آینده چیه؟

من می خوام از ظرفیت نخبگان برای اداره کشور استفاده کنم و به قبل از سال 84 برگردم. ولی بین خودمون باشه ها؛ اگه نخبگان بخوان ازم انتقاد کنن، بازهم مانند قدیم همشون رو می ندازم جایی که عرب نی انداخت. نخبگان فقط حق دارن از من تعریف کنن و بس. اصلا نخبه یعنی کسی که از من تعریف کنه و برام نوشابه باز کنه یا هندوونه بذاره زیر بغلم.

خوب چند تا از برنامه هاتون رو برای مردم معرفی کنید؟

آقای محترم حالافقط وقت تبلیغاته و بس. فعلا شعارشو می دیم تا بعد ببینیم چه می شه. اگه شکست خوردیم که برای حفظ نظام و مقابله با تندروی ها و نیروهای خودسر، بازهم می ریزیم تو خیابون و من هم قهر می کنم. اگر رای آوریم هم که مانند قبل عمل می کنم.

مهمترین نظر کارشناسی شما؟

جریان انحرافی قصد دارد با تحریک مردم به رای دادن، درصد مشارکت را بالاببرد تا ما شکست بخوریم.

برادر عزیز از برنامه هاتون بگید برای مردم.

جریان انحرافی قصد داره...

اصلا شما چه حرف جدیدی دارید؟

جریان انحرافی در پی این است...