آرشیو یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۲۶۶۹
جامعه
۱۳
ویژه

اجرای کنسرت گروه موسیقی «وصل یار» در برج آزادی

سمبل معماری ایران شاهد اجرایی متفاوت خواهد بود

گروه موسیقی «وصل یار»، به سرپرستی ابراهیم اثباتی و کارگردانی علاءالدین پژهان و با حمایت موسسه فرهنگی - هنری فروغ اندیشان هنر، از 19 اردیبهشت 1392 به مدت 10 روز، در مجموعه فرهنگی - هنری برج آزادی، به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ما، گروه موسیقی وصل یار با سابقه یی درخشان در موسیقی ایرانی و تلفیق آن با موسیقی ملل، با خلق قطعاتی فاخر، اجرایی متمایز را برای دوستداران هنر و موسیقی به روی صحنه خواهد برد. این گروه با تجربه 12 ساله خود، با بهره مندی از جلوه های بصری (Visual Art)، نورپردازی های خاص، تصویرسازی سه بعدی و تروکاژهای زنده، کنسرت به یادماندنی را به مخاطبان خود تقدیم خواهد کرد. گروه وصل یار از سال 1382 با جمعی از هنرمندان مستعد، خلاق و فعال در حیطه موسیقی تاسیس و با استفاده از سازهای سنتی، کوبه یی و قبیله یی و با بهره مندی از توانمندی خوانندگان و گروه کر، موسیقی کلاسیک ایرانی و غربی را تلفیق کرده و اجرایی متفاوت را ارائه می دهد.

بر اساس این خبر، موسسه فرهنگی- هنری فروغ اندیشان هنر حامی این برنامه، در راستای حفظ هویت و فرهنگ ملی و احیای آثار هنری معاصر، اقدام به سرمایه گذاری در تولید

Performance Art توسط گروه وصل یار در برج آزادی کرده است. دلیل انتخاب برج آزادی برای نمایش این کنسرت کم نظیر، آشنایی بیشتر هم میهنان با این برج به عنوان سمبل و شاهکار معماری ایران است که خود ویژگی ممتاز و متمایزی در این کنسرت است. گفتنی است علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت

www. foroughandishan. comو یا تماس با شماره های 22728007 و 22738007 نسبت به تهیه بلیت این کنسرت اقدام کنند. همچنین علاقه مندان با در اختیار داشتن همین بلیت می توانند قبل از آغاز برنامه، از قسمت های مختلف برج آزادی دیدن و از پارکینگ این مجموعه استفاده کنند.