آرشیو چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۶۸۴
ورزشی
۱۵

عکس نوشت

دو تیم آلمانی بایرن و دورتموند فینال لیگ قهرمانان را چهارم خرداد در ومبلی لندن برگزار می کنند. اگر چه به نظر می رسید که سیاستمداران آلمانی طرفداری خود را به صورت آشکار از این دو تیم اعلام نکنند، اما سفارت آلمان در دوبلین با برافراشتن پرچم دورتموند در محوطه خود آشکارا به حمایت از بوروسیادورتموند پرداخت. البته یکی از سخنگویان این سفارتخانه در دوبلین گفت: این که پرچم دورتموند در این سفارتخانه برافراشته شده، به خاطر آماده سازی برای فینال بوده است و در روز برگزاری دیدار فینال هر دو پرچم بوروسیادورتموند و بایرن مونیخ برافراشته خواهد شد.

عمان در گروه ب مقدماتی جام جهانی با ژاپن، اردن، استرالیا و عراق همگروه است و در حال حاضر با 6 امتیاز و تفاضل گل 3- در جایگاه چهارم قرار دارد و در آخرین دیدارش در استرالیا توانسته به نتیجه تساوی 2 بر 2 برسد. جالب اینجاست که قطر که در گروه الف با ایران همگروه است در حال حاضر مانند عمان در جایگاه چهارم است و با 7 امتیاز تنها یک امتیاز از عمان بیشتر بوده و تفاضل گلش مانند عمان 3- است. ملی پوشان تیم فوتبال ایران و کادر فنی در سالن اجتماعات هتل سیتی سیزن گزیده یی از آخرین دیدار عمان را تماشا کردند. دیدار عمان – ایران امروز ساعت 17:30 در مسقط برگزار خواهد شد.

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید در سال 2010 راهی مادرید شد و در مدت 3 سال حضورش در برنابئو آثار پیری کاملادر چهره آقای خاص مشهود است. مورینیو در این فصل نتوانست مثل دو فصل قبل برای رئالی ها قهرمانی بدست آورد و به نظر می رسد در آستانه خروج از مادرید قرار دارد. حال باید منتظر ماند و دید که آقای خاص در ادامه به کدام تیم می رود و طبق گفته خود که اعلام کرده بود «به جایی می روم که دوستم داشته باشند» به تیم چلسی انگلستان که هواداران این تیم بسیار او را دوست دارند می رود یا تیم دیگری را در نظر دارد: شاید هم مورینیو به استراحت اجباری برود.