آرشیو یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۵
پایتخت
۲۷

بدون تیتر

اول اینکه

تعلیق پروانه استاندارد سه واحد متخلف تولید کننده سوسیس و کالباس خبری بود که مسلم بیات مدیر کل استاندارد استان تهران درباره آن گفت: پروانه کاربرد علامت استاندارد سه واحد تولید کننده سوسیس و کالباس استان تهران به دلیل مغایرت نتایج آزمون بافت شناسی فرآورده های آنها با استانداردهای ذیربط تعلیق شد.براین اساس در صورت مشاهده گوشت های جداسازی شده مکانیکی (خمیر مرغ) در واحد های تولید کننده فرآورده های گوشتی یا مغایرت نتایج آزمون بافت شناسی، پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدهای تولیدی متخلف تعلیق خواهد شد.

دوم اینکه

نتایج آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی تهران 7 خرداد اعلام می شود، محمود حسینی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در این باره گفت: آزمون ورودی مدارس متوسطه استعدادهای درخشان (سمپاد) و دبیرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی 19 اردیبهشت و آزمون ورودی مدارس راهنمایی استعدادهای درخشان و نمونه دولتی 20 اردیبهشت ماه 92 به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

سوم اینکه

سالانه معادل 2 هزار هکتار جنگلکاری در پایتخت ایجاد می شود این خبری است که غلام عباس عبدی نژاد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران درباره آن می گوید: این جنگلکاری ها در نواحی حساس و مناطقی مانند شمال شهر تهران و دامنه های البرز که به توسعه فضای سبز احتیاج دارند، ایجاد خواهد شد. این برنامه به گونه ای برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در اطراف تهران نیز انجام می شود.

چهارم اینکه

ایران اسلامی با اقتدار و صلابت، آزمون انتخابات را پشت سر می گذارد، اسماعیل فدایی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران، در این باره گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات آینده جلوه ای از حماسه سیاسی است و ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی با آگاهی و شناخت کامل، اقدام به انتخاب فرد اصلح در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهد کرد.

پنجم اینکه

رونمایی از دوربین های پلاک خوان مراکز معاینه فنی. سید علی رضوی مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد: با راه اندازی این سیستم تمام مکانیزه که پلیس راهور در آن مشارکت دارد، تطبیق اصالت خودرو از طریق اتصال به سامانه مرکزی پلیس امکانپذیر می شود. عکس خودروها به همراه پلاک آنها توسط دوربین های نصب شده در ورودی مراکز معاینه فنی و چاپ آن بر روی کارت جدید معاینه فنی از ویژگی های این سیستم است.