آرشیو دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۶۸۸
حوادث
۱۴

کلانتر171 مصطفی خمینی خبر داد:بازداشت زوج سارق ساعاتی پس از سرقت

پلیس| سروان هاشمی از دستگیری یک زوج سارق ساعاتی پس از سرقت طی یک عملیات پلیسی در روستای پلایین خبر داد.

سروان هاشمی، رییس کلانتری 171 مصطفی خمینی، ضمن اشاره به شناسایی یک سارق خودرو در روستای پلایین به سمت شهرک مرتضی گرد از جزییات پرونده متهم سخن گفت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: با شکایت شهروندان تهرانی ساکن محدوده مذکور مبنی بر سرقت خودرو، اقدامات ماموران کلانتری برای شناسایی و بازداشت سارق یا سارقان خودرو آغاز شد.

هاشمی ادامه داد: تحقیقات ادامه داشت و نقاط جرم خبر تحت نظر قرار گرفت تا اینکه یکی از تیم های گشت انتظامی شب گذشته هنگام گشت زنی در محدوده مذکور به سرنشینان یک خودروی سواری پژو آردی که در حال پرسه زدن بودند مشکوک شدند.

کلانتر 171 عنوان کرد: ماموران برای بررسی موضوع مشخصات آن را از مرکز پیام پلیس استعلام کردند، نتیجه استعلام این بود که ماموران دریافتند خودور ساعتی پیش به سرقت رفته است، ماموران به راننده خودرو نزدیک شده و به وی دستور توقف دادند اما راننده با تحریک سرنشین همراهش بر سرعت خود افزوده و متواری شدند.

وی بیان کرد: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد که طی یک مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را که پیاده قصد فرار داشتند، دستگیر کنند. در بازرسی از خودروی متهمان یک دسته کلید، دو دستگاه تلفن همراه و تعدادی ابزار آلات سرقت کشف شد.

سروان هاشمی در پایان تصریح کرد: متهمان که «محمد» و «لیلا» نام داشتند در بازجویی های ابتدایی با اقرار به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو، اعلام کردند که با همدستی هم این وسیله نقلیه را به سرقت برده اند.

گفتنی است ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.