آرشیو دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۷۰۴
حوادث
۱۴

خواستگار ناکام پس از ربودن دختر مورد علاقه اش دستگیر شد

مهر| خواستگار ناکام که با همدستی دوستش دختر مورد علاقه اش را ربوده بود، با تلاش ماموران گشت پلیس شناسایی و دستگیر شد.

چند روز قبل ماموران امنیت ستاد فرماندهی پلیس پایتخت با رصد دوربین های امنیتی متوجه شدند دو پسر جوان دختری را از صندوق عقب 405 خارج و به زور قمه به صندلی عقب خودرو منتقل کردند. بلافاصله موضوع به تمامی واحدهای گشتی پایتخت اعلام شد و با توجه به اینکه خودرو در مسیر جنوب به شمال اتوبان نواب در حال حرکت بود اقدامات اولیه برای مسدود کردن مسیر انجام شد.

با گذشت دقایقی ماموران توانستند خودروی مورد نظر را شناسایی و به تعقیب او بپردازند که راننده با اقدامات جنون آمیز در حال فرار بود. هنوز ثانیه هایی از عملیات تعقیب و گریز نگذشته بود که دختر جوانی با بیرون آوردن سر خود از شیشه درخواست کمک کرد که سرنشین خودرو با چند ضربه قمه او را به زیر صندلی برد.

ماموران که متوجه ربودن دختر جوان شده بودند در حالی که راننده خودرو به هشدارهای پلیس توجه نمی کرد اقدام به شلیک چند تیر هوایی کردند که راننده سرعت خودرو را بیشتر می کرد. در حالی که شلیک های پلیس موثر نبود یکی از واحدها با نزدیک شدن به خودروی در حال فرار قصد داشت که او را متوقف کند که خودروی پژو به علت سرعت زیاد و عدم تعادل با خودروی پلیس به شدت برخورد کرد.

در ادامه دو پسر جوان به نام های (مهدی ع22 ساله) و (مهدی 26 ساله) که از اراذل و اوباش بنام و دارای سوابق بودند دستگیر و دختر جوان به اسم مرجان از چنگال آنها نجات پیدا کرد.

همچنین در بازرسی از خودرو یک قبضه قمه 80 سانتی نیز کشف و ضبط شد. در بازجویی های اولیه دختر جوان مدعی شد مهدی 26 ساله چندی قبل به خواستگاری او آمده که جواب منفی به او دادم. بعد از گذشت مدتی او مرا هر روز تهدید می کرد و من توجهی به تهدیدهایش نداشتم تا اینکه امشب وقتی قصد داشتم از محل کارم در خیابان سعدی به خانه بروم مرا سوار کرد و به علت اینکه حالم بسیار بد بود در میدان بهمن مرا از صندوق عقب خارج کرد.

گفتنی است تحقیقات بیشتر با انتقال متهمان به پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.