آرشیو دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۱۷۵۹
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88640260

این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت الله هاشمی و فرزندانش تبریک می گویم. متاسفانه هرچقدر سعی کردم نتوانستم وارد سایت ایشان بشوم و به ناچار از طریق شما اقدام کردم.

می خواستم آمدن آقای روحانی را هم به روزنامه «شرق» و هم به تمام ملت ایران تبریک بگویم. امیدوارم با آمدن ایشان مشکلات را یکی یکی پشت سر بگذاریم. به امید روزهای روشن تر.

حالامی فهمم که خیلی از مشکلات هشت سال اخیر به دلیل بی تجربه گی و عدم استفاده از مدیران توانمند و با سابقه اتفاق افتاده است. به عنوان کسی که در سال 84 به احمدی نژاد رای دادم مصمم هستم برای تصحیح روند فعلی همه تلاش خود را برای موقعیت دکترروحانی انجام دهم. از روز شنبه تاکنون آرامش و امیدی که بر کشور حاکم شده نشان داد که این بار اشتباه نکردم.

علیخانی

راهیابی تیم ملی فوتبال یک کشور به جام جهانی یک رویداد ورزشی صرف نیست و منفعت بسیاری برای مردم و ورزش ایران دارد همه دست به دست هم دهیم تا تیم ملی فردا مقتدرانه بازی را به سود خود تمام کند تا شادی این چند روز تکمیل شود.

یک شهروند

در سطح شهر تهران و اکثر نقاط کشور، بیلبوردها و بنرهای بزرگ و گران قیمت متعلق به یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به چشم می خورد. مبالغ هنگفتی نیز به عنوان هزینه های ستاد وی، شایع شده است. با توجه به اینکه در دو روز آخر تبلیغات کف خیابان های تهران با پوسترهای او فرش شده بود، لطفا بگویند هزینه اینها از کجا تامین شده است؟

اهدایی

از نیروی انتظامی به دلیل برخورد صمیمانه با شهروندان در جشن پیروزی آقای روحانی تشکر می کنیم. نیروی انتظامی کمال همکاری را با شهروندان در شنبه شب داشت. امیدواریم این برخوردهای دوستانه همیشگی باشد.

شهروند تهرانی

حدود دو هفته ای هست که شبکه های تلویزیونی داخلی مدام با پارازیت پخش می شود و دستکاری آنتن و تنظیم دوباره دستگاه اکس ویژن هم تاثیری ندارد. ما یک شهروند عادی هستیم و می خواهیم برنامه های هرروزه تلویزیون خودمان را ببینیم و اصلااهل ماهواره دیدن نیستیم. اما پارازیت اجازه نمی دهد.

مغربی