آرشیو دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۷۰۴
ورزشی
۱۵

جهان

ایکر کاسیاس با خوشحالی از رسیدن به شرایط بازی می گوید انگیزه او در تیم ملی اسپانیا مانند روز اولش است و مثل روز اول فوتبال خود انگیزه دارد.

تیم ایندیپندنت با شکست برابر سان لورنزو برای اولین بار پس از 108 سال در تاریخ خود به دسته پایین سقوط کرد. ایندیپندنت که هفت قهرمانی کوپا لیرتادورس در کارنامه خود دارد، فصل آینده باید در دسته پایین تر به رقابت بپردازد. پیش از این از تیم های بوکاجونیورز و ایندیپندنت به عنوان دو تیمی که هرگز به دسته پایین تر سقوط نکرده بودند، یاد شده بود.

برزیل موفق شد در دیدار افتتاحیه جام کنفدراسیون ها با سه گل ژاپن را از پیش رو بردارد. لوئیس فیلیپه اسکولاری سرمربی برزیل با تمجید از روحیه تیمی بالای بازیکنانش گفت: کم کم در حال شناخت بازیکنان اصلی خود در تیم ملی برزیل هستم و اینکه هیچ وقت از نیمار نمی خواهم تمام تیم حریف را دریبل بزند!

آلبرتو زاکرونی، سرمربی ایتالیایی ژاپن پس از شکست برابر برزیل اعلام کرد بازیکنان تیمش تنها 50 درصد از توانایی های خودشان را در این مسابقه به نمایش گذاشتند.

تورس: می خواهم در تیم مورینیو بهترین مهاجم جهان شوم.

در گروه A رقابت های لیگ جهانی والیبال، تیم های قدرتمند برزیل و آرژانتین بار دیگر به مصاف هم رفتند. ستارگان برزیل موفق شدند آرژانتین را در خانه اش با نتیجه سه بر صفر مغلوب کنند و در صدر جدول این گروه قرار گیرند.